Gå til innhold

Helga Pedersen: - Viktig å sverte den nye regjeringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun antydet at "sverte" betyr noe helt annet for Ap-folk i et merkelig intervju på nyhetene. Hun innrømmet hva hun hadde sagt, benektet at den konvensjonelle betydningen av ordet var relevant for den aktuelle situasjonen og beklaget det hele. Jeg er usikker på hva hun faktisk beklaget. Muligens betyr "beklage" noe helt annet for Ap-folk enn oss andre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hun antydet at "sverte" betyr noe helt annet for Ap-folk i et merkelig intervju på nyhetene. Hun innrømmet hva hun hadde sagt, benektet at den konvensjonelle betydningen av ordet var relevant for den aktuelle situasjonen og beklaget det hele. Jeg er usikker på hva hun faktisk beklaget. Muligens betyr "beklage" noe helt annet for Ap-folk enn oss andre.

Vel, du har med en person som sa noe følgende om DLD; "er du imot er du for pedofile".

 

Du skal ikke se bort i fra HP sin evne og vilje til å gå over lik.

Endret av norskgoy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette kommer hun til å svi for i lang tid fremover. Hver gang hun uttaler seg kritisk til regjeringen så vil hun få spørsmål om dette er en del av svertekampanjen.

 

Dette er også en fallitterklæring med tanke på egen politikk. Når man har så lite positiv egen politikk å reklamere for at man velger å fokusere på sverting av motstanderen i stedet for så vil jeg kalle det kverulering for kveruleringens del. Ren politisk trolling. Kanskje det er på tide å moderere trollene ut av Ap.

Lenke til kommentar

Hun antydet at "sverte" betyr noe helt annet for Ap-folk i et merkelig intervju på nyhetene. Hun innrømmet hva hun hadde sagt, benektet at den konvensjonelle betydningen av ordet var relevant for den aktuelle situasjonen og beklaget det hele. Jeg er usikker på hva hun faktisk beklaget. Muligens betyr "beklage" noe helt annet for Ap-folk enn oss andre.

Kan vel hende hun har brukt "ordliste fra Vågå"?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lurer på om AP har en egen politikk, for i valgkampen var det sverte kampanjer hele tiden.

Og der er det enste jeg husker fra de rød/grønne fra den valgkampen.

Nå er de igang igjen med svertekampanjer.

 

Hva om å snakke om egen politikk AP.

Eller har de ingen.

Kanskje de bør gå ut å si at de er for å fjerne fattigdommen i Norge.

Eller at de vil bygge 12 000 NYE sykehjemsplasser.

Eller komme med noen garantier ala behandlingstid for kreftsyke ,en kreftgaranti.

 

Men propaganda maskineriet til AP har jo ikke sugerør i statskassen nå slik at de kan bruke 1 milliard på å reklamere for seg selv på bekostning av folkets penger.

 

Så hva skal et "handlekraftig" parti som AP gjør, jo det vanlige og det er sverting av andre.

Lenke til kommentar

Slike uttalerser vitner om en politiker som er mer opptatt av politisk spill og posisjoner fremfor å jobbe for å gjøre landet bedre. Dette er en uting uavhengig av partitilhørighet. Jeg anbefaler alle å ta en god kikk på stemmeseddelen ved neste valg. Stryk ut kandidater som ikke egner seg! Om dette ikke gir noe utslag direkte, så blir dette talt opp og det ville gitt et sterkt signal til partiet dersom en kandidat blir strøket betydelig mer enn gjennomsnittet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...