Gå til innhold

Bruke innlogging på Diskusjon.no til Ekstra


Anbefalte innlegg

God kvelden,

 

Etter par-tre-fire+ øl og surfing på Tek, ble jeg endelig lei 1/10 artikler og bestiller Ekstra. Før min alkoholprosent går ned og jeg kommer på bedre (verre?) tanker; kan jeg bruke min innlogging til Diskusjon for Ekstra-kontoen eller må jeg ha et helt annen e-post og brukernavn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God kvelden,

 

Etter par-tre-fire+ øl og surfing på Tek, ble jeg endelig lei 1/10 artikler og bestiller Ekstra. Før min alkoholprosent går ned og jeg kommer på bedre (verre?) tanker; kan jeg bruke min innlogging til Diskusjon for Ekstra-kontoen eller må jeg ha et helt annen e-post og brukernavn?

 

Hei Goliath, det kan du!

 

Hvis du er usikker på hvilken epost-adresse du har på forumkontoen din, så bare ta kontakt med meg :)

 

Jeg ser faktisk det er en diskusjon.no-adresse, så jeg antar du ikke har tilgang til den lenger?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har vel noe av samme problem, forsøker nå og opprette Ekstra bruker, får beskjed om å taste inn epost adressen, alt i orden så langt, men så kommer det tast inn brukernavn på neste felt, og taster da brukernavnet mitt, men får så beskjed om at det er i bruk på en annen epost adresse.

 

Har vel endret epost adressen min en gang tilbake i tiden, så mulig det har noe med saken og gjøre?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...