Gå til innhold

Den store Titanfall Tråden!


Anbefalte innlegg

Er det så fryktelig lurt å leke rundt med det da? Vet jo at du kan risikere å få hele kontoen din bannet om du gjør lignende i steam.

 

Personlig ville jeg aldri lastet ned en modda .exe fil, og det har ikke noe med Ban Hammer å gjøre..

iflg. div. kilder EA support osv så vil de ikke banne noen for det. Men.. vi snakker om en modda .exe fil du laster ned fra internet....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet er allerede ute i australia, og fortsatt har de ikke somlet seg til å legge ut anbefalte systemkrav på origin..

 

Origin har en sånn fornøyd garanti greie IIRC, kjøp det og test det. Er det bare ræva så får du pengene tilbake.

Lenke til kommentar

Lurer litt på verdien til Season Pass? Det er vel litt som Premium til Battlefield 4 hvor du blir garantert alle fremtidige DLC og mindre tilleggspakker gratis så fort de blir tilgjengelige kontra det å betale type 49-149kr per avhengig av hvor store de er?

 

Men vet vi noe som helst om hva som er planlagt og ikke planlagt i nærmeste fremtid? Med Battlefield 4 så viste man jo allerede at det var planlagt X-antall tilleggspakker og DLC som ville komme innen nærmeste fremtid, kan ikke si jeg har hørt noen planer for Titanfall enda? Føler det nesten blir litt som en pre-order av ikke annonserte DLC pakker som vi ikke aner hva vil koste eller når de måtte komme...

Lenke til kommentar

bruk vpn. da skal du få kunne starte spillet tideliger. sist jeg testa på orgin var med sim city funket fint da for å spille tideligere.

det store minuset er vel at man må spille på NA server dem førstedagene til EU åpner

Problemet med proxy er at mange ikke liker det, så du kan risikere å bli bannet i andre spill og tjenester. For den saks skyld kan nok Origin-kontoen i teorien bli bannet om du bruker proxy i Titanfall, til tross for at utviklerne/-giverne sier det er greit. Det er ikke de som styrer Origin. ;) Nå er dette neppe sannsynlig i Titanfall, men det er noe å tenke på neste gang. Proxy er like fy-fy som piratkopier, i mange tilfeller.

 

Anyway, jeg har aldri likt CoD eller BF online, og har strengt tatt ikke likt noe særlig FPSer de siste ti, femten årene. (med noen få unntak, som Serious Sam osv.) Er det en sjanse for at jeg vil like Titanfall? Det jeg frykter mest er at, i tilfeldig rekkefølge:

 

- jeg er så ræva at jeg ikke lever mer enn ti sekunder (derfor jeg droppet BF: Bad Company 2)

 

- gameplay blir både en nedskalert BF og CoD med titans, så det faller mellom to stoler. Gameplay både med og uten Titans må være knall, ellers blir det fort bare en gimmick.

 

- det er små og lite varierte kart og moduser. Gidder ikke spille samme kart om og om igjen dag ut, dag inn som i f.eks League of Legends. (selv om LoL fanboys hater å innrømme det, er det gørrkjedelig å bare ha ett eneste kart.)

Lenke til kommentar

Nå er vel Titanfall et perfekt spill fordi som normalt blir slaktet øst og vest i denne typen spill, det geniale med AA i dette spillet og et lite antall faktiske spillere er jo at de som ikke er så gode fremdeles vil få en stor følelse av mestring fordi du vil få slaktet folk i fleng på grunn av god bruk av AA (sier ikke at AA i seg selv er så gode, men det er en god bruk av AA spillere i dette spillet da det lar svake folk få en følelse av mestring) og det vil også få gode spillere til å være litt opptatt med å slakte AA de også så de vil ikke være like opptatt av å slakte deg som dårlig spiller hele tiden osv..

Lenke til kommentar

 

bruk vpn. da skal du få kunne starte spillet tideliger. sist jeg testa på orgin var med sim city funket fint da for å spille tideligere.

det store minuset er vel at man må spille på NA server dem førstedagene til EU åpner

Problemet med proxy er at mange ikke liker det, så du kan risikere å bli bannet i andre spill og tjenester. For den saks skyld kan nok Origin-kontoen i teorien bli bannet om du bruker proxy i Titanfall, til tross for at utviklerne/-giverne sier det er greit. Det er ikke de som styrer Origin. ;) Nå er dette neppe sannsynlig i Titanfall, men det er noe å tenke på neste gang. Proxy er like fy-fy som piratkopier, i mange tilfeller.

 

Anyway, jeg har aldri likt CoD eller BF online, og har strengt tatt ikke likt noe særlig FPSer de siste ti, femten årene. (med noen få unntak, som Serious Sam osv.) Er det en sjanse for at jeg vil like Titanfall? Det jeg frykter mest er at, i tilfeldig rekkefølge:

 

- jeg er så ræva at jeg ikke lever mer enn ti sekunder (derfor jeg droppet BF: Bad Company 2)

 

- gameplay blir både en nedskalert BF og CoD med titans, så det faller mellom to stoler. Gameplay både med og uten Titans må være knall, ellers blir det fort bare en gimmick.

 

- det er små og lite varierte kart og moduser. Gidder ikke spille samme kart om og om igjen dag ut, dag inn som i f.eks League of Legends. (selv om LoL fanboys hater å innrømme det, er det gørrkjedelig å bare ha ett eneste kart.)

 

 

Tviler på at du kommer til å like Titanfall ut fra det du sier.

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra Coolshop (koster kun 299kr for kode på email mot 499 på Origin), og som har fått koden enda? Ville vært greit å kunne preloade til i morgen kveld.

 

Jeg har bestilt derfra. Får vel mail med kode iløpet av torsdagen regner jeg med

Lenke til kommentar

 

Tviler på at du kommer til å like Titanfall ut fra det du sier.

 

Takk, da står jeg nok over. :)

 

Det er ikke lurt at du dropper Titanfall pga du er redd for å suge hjorteballe. Hvordan skal du noensinne bli god i noe dersom du bare skal gi opp med en gang du møter litt motgang? :)

Jeg er ganske god i FPS sjangeren nå, men jeg har daua 40 millioner ganger for å bli god.

 

Jeg hadde faktisk vært fornøyd om de fortsatt laget spill med MW2 grafikken, fordi den synes jeg bare var helt fabelaktig. Samme med Bad Company 2, skjønner ikke hvorfor de droppet den grafikken i bf3 og bf4 mot den søppelgrafikken de har nå i forhold. Så lenge de ikke kjører Ghosts grafikk i Titanfall, så tror jeg spillet grafikkmessig blir awesome.

 

Om du hater å spille ett eller to kart flere ganger så har du derimot et problem. Da er det mer Adventure som Zelda, Super Mario osv du er ute etter.

Nå har ikke jeg prøvd Titanfall, men du burde absolutt prøve før du kaster det vekk ;)

Lenke til kommentar

 

 

Tviler på at du kommer til å like Titanfall ut fra det du sier.

 

Takk, da står jeg nok over. :)

 

Det er ikke lurt at du dropper Titanfall pga du er redd for å suge hjorteballe. Hvordan skal du noensinne bli god i noe dersom du bare skal gi opp med en gang du møter litt motgang? :)

Jeg er ganske god i FPS sjangeren nå, men jeg har daua 40 millioner ganger for å bli god.

 

Jeg hadde faktisk vært fornøyd om de fortsatt laget spill med MW2 grafikken, fordi den synes jeg bare var helt fabelaktig. Samme med Bad Company 2, skjønner ikke hvorfor de droppet den grafikken i bf3 og bf4 mot den søppelgrafikken de har nå i forhold. Så lenge de ikke kjører Ghosts grafikk i Titanfall, så tror jeg spillet grafikkmessig blir awesome.

 

Om du hater å spille ett eller to kart flere ganger så har du derimot et problem. Da er det mer Adventure som Zelda, Super Mario osv du er ute etter.

Nå har ikke jeg prøvd Titanfall, men du burde absolutt prøve før du kaster det vekk ;)

 

 

The hype is strong in this one.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke lurt at du dropper Titanfall pga du er redd for å suge hjorteballe. Hvordan skal du noensinne bli god i noe dersom du bare skal gi opp med en gang du møter litt motgang? :)

Jeg er ganske god i FPS sjangeren nå, men jeg har daua 40 millioner ganger for å bli god.

 

Dette er litt godt sagt, Man møter mye motgang, samtidig er det sånn at i motbakke går det oppover.

Tror jeg hopper over dette spillet, tipper man blir fort lei av det. Samtidig er det jo Early Access også.

Lenke til kommentar

 

bruk vpn. da skal du få kunne starte spillet tideliger. sist jeg testa på orgin var med sim city funket fint da for å spille tideligere.

det store minuset er vel at man må spille på NA server dem førstedagene til EU åpner

Problemet med proxy er at mange ikke liker det, så du kan risikere å bli bannet i andre spill og tjenester. For den saks skyld kan nok Origin-kontoen i teorien bli bannet om du bruker proxy i Titanfall, til tross for at utviklerne/-giverne sier det er greit. Det er ikke de som styrer Origin. ;) Nå er dette neppe sannsynlig i Titanfall, men det er noe å tenke på neste gang. Proxy er like fy-fy som piratkopier, i mange tilfeller.

 

Har brukt VPN til å låse opp spill i Steam bøttevis av ganger (forskjellig release datoer er bare teit), uten å ha merket noe som helst. Det som derimot kan få reaksjoner er om du bruker VPN for komme deg unna særnorske (evnt. vestlige) priser. Som f.eks en dagstur til Russland eller Mexico.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...