Gå til innhold

Den store Titanfall Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Koster 299 på Coolshop.com for Origin Key, men hos meg er coolshop sin nettside så treig at den er ubrukelig.

 

Prøvde tidligere på Coolshop.com, men siden det ikke gikk for meg, kjøpte jeg det heller fra G2PLAY.

 

Fikk nettopp Titanfall-koden fra Coolshop. :D

 

Edit: Jeg har snart lastet ned ferdig, går sykt raskt. :p

 

Digg når Origins makser 12 MB/s. :)

 

Andre her som får SSL problemer med Coolshop btw? Jeg får det ikke bare hos Coolshop, men også hos Netflix..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Sånn så det ut for meg for ca 10 minutter siden, jeg er på 77% nå.

 

1057765_10153932960235503_1352787688_n.j

 

Det er en glitch, du har ikke 45 MB/Sek. Tror ikke noen leverandører i hele norge leverer det (utenom det er snakk om 1GB linje, men vet ikke om det heller er tilgjengelig).. :p

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja, hadde vært helt sykt, men er ferdig med nedlastningen snart. Får bare håpe at Origin ikke bestemmer seg å laste ned enda mer i natt. :p

 

Hehe. Du får bruke VPN til å åpne spillet då. :) Jeg gjorde det med BF4, og da kunne jeg spille uten VPN etter det. Håper Titanfall er mer stabil dog! :D

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Da har jeg også fått pre-loadet, skaffet Titanfall + Season Pass fra G2A.com. Veldig hyggelige priser og jeg hadde nøklene i løpet av fem minutter. Så kan man jo diskutere hvor slike nettsider får nøklene sine ifra og hvordan de klarer å holde et såpass godt prisnivå men når EA skal drive med denne latterlige overprisingen via Origin hvor de tar latterlige 699kr for spillet + season pass og de attpåtil ser ut til å presse norske distributører til å ta overpris for digital nedlastbarversjon (se hvordan Komplett og de fleste andre ser ut til å ta mer penger for digital enn fysisk utgave..) så kunne jeg egentlig ikke brydd meg mindre kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da har jeg også fått pre-loadet, skaffet Titanfall + Season Pass fra G2A.com. Veldig hyggelige priser og jeg hadde nøklene i løpet av fem minutter. Så kan man jo diskutere hvor slike nettsider får nøklene sine ifra og hvordan de klarer å holde et såpass godt prisnivå men når EA skal drive med denne latterlige overprisingen via Origin hvor de tar latterlige 699kr for spillet + season pass og de attpåtil ser ut til å presse norske distributører til å ta overpris for digital nedlastbarversjon (se hvordan Komplett og de fleste andre ser ut til å ta mer penger for digital enn fysisk utgave..) så kunne jeg egentlig ikke brydd meg mindre kjenner jeg.

 

Hos steam sier dem ihvertfall at dem ikke straffer kontoen din dersom det viser seg at koden faktisk var stjålet, da fjerner dem spillet, inne annet. Med Origin er jeg litt usikker..

 

Men ja, det er et godt spørsmål hvor dem faktisk får tak i kodene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hallo hvordan får dere til spille alt nå ? lanser det ikke i morra ? :p

 

Her i Norge lanseres det imorgen. I statene ble det lansert for noen dager siden. For å spille må du nok bruke VPN. Bruker selv Spotflix.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har det noe si om jeg kjøper i fra G2A.com nå etter på vpn i dag ? så kan jeg spille med de norske venna min i morra liksom? eller må jeg kjøpe spille på nytt ?

 

Du kan aktivere spillet i Origin uten å bruke VPN, så kan du spille spillet nå, og vente til i morgen, og ta av VPN. Tror du kan spille med folk fra norge nå og, men dere må nok joine gamet til hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...