Gå til innhold

Anmeldelse: The Last of Us: Left Behind


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her kom det dårlig fram hvorfor det var en sjuer

 

Bahaha, kom til å tenke på radcrew jubileums episoden hvor de lurte på hvorfor mr. rodem ga alle spill 6/10. Han har plusset på en her da siden Left Behind er ganske bra.

 

10/10 fra meg, men så ble det nedgradert til 9/10 da jeg ble spurt om Facebook før jeg skulle spille det.

Lenke til kommentar

 

 

Var ikke klar over at Ellie likte jenter.

 

 

Hehe, tror ikke man er homofil bare fordi man kysser noen av samme kjønn. Legg til at hun er 14 år, ikke har andre venner i spillet og at sivilisasjonen har gått under. "Bill" derimot

 

 

Jeg tror jeg har skrevet over 30 kommentarer på Youtube der jeg prøver å si det samme. Øyeblikket var sikkert veldig emosjonellt, og som K2D sier, ting er ikke likt i The Last of Us som her.

 

Endret av The NoPro
Lenke til kommentar

 

Her kom det dårlig fram hvorfor det var en sjuer

Bahaha, kom til å tenke på radcrew jubileums episoden hvor de lurte på hvorfor mr. rodem ga alle spill 6/10. Han har plusset på en her da siden Left Behind er ganske bra.

 

10/10 fra meg, men så ble det nedgradert til 9/10 da jeg ble spurt om Facebook før jeg skulle spille det.

Haha. :D Jeg får vel oppsøke et par labrere titler for å rette opp det inntrykket. ;)

 

(Mr. Rodem er for øvrig bestefar).

Endret av Arodem
Lenke til kommentar

 

Her kom det dårlig fram hvorfor det var en sjuer

Bahaha, kom til å tenke på radcrew jubileums episoden hvor de lurte på hvorfor mr. rodem ga alle spill 6/10. Han har plusset på en her da siden Left Behind er ganske bra.

 

10/10 fra meg, men så ble det nedgradert til 9/10 da jeg ble spurt om Facebook før jeg skulle spille det.

 

Haha! :D

Lenke til kommentar

 

 

Var ikke klar over at Ellie likte jenter.

 

 

Hehe, tror ikke man er homofil bare fordi man kysser noen av samme kjønn. Legg til at hun er 14 år, ikke har andre venner i spillet og at sivilisasjonen har gått under. "Bill" derimot

 

 

Neil Druckmann har bekreftet at Ellie hadde følelser for Riley på et podcast i IGN og at hun har vært forelsket i henne siden de møttes i tegneseriene.

 

Lenke til kommentar

 

Jeg trodde Ellie var en god del yngre enn Riley? Når man møter dem i hovedspillet virker Riley som en hardbarka veteran - nåværende leder av Fireflys i Boston, mens Ellie er 'et lite barn' som man får i oppdrag å passe på. Det viser seg jo fort at hun er tøffere enn først antatt, men jeg trodde fortsatt hun var mye yngre enn Riley.

 

Endret av OpusNR1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er enig i 9 av 10 .. Dette tillegget fulgte hovedspillet i det aller meste, og står ikke tilbake på noe punkt etter min mening! I løpet av den korte tiden får vi et god historie om Ellies fortid før Joel, og en historie om hennes evner og overlevelsesinstinkt.. Som et DLC er dette 9 av 10 etter min mening. Det er også heldigvis et DLC man ikke trenger å begynne spillet på nytt for å spille, slik som mange andre DLC-er er. Jeg hater (og gjør det derfor aldri) når man må godt inni hovedhistorien igjen for å spille tilleggspakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...