Gå til innhold

OL 2014: Langrenn, stafetter


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Northug tapte jo bare noen sekunder på hele sitt løp, og det var fordi han dasset inn til mål på slutten. Med tanke på at han prøvde å ta igjen masse midt i, så er jeg ikke i tvil om hvem som hadde vunnet om han hadde vært nærmere. Om smørerne har testet noe annet som funket på skiene hans lover jo også godt, men dette skulle vært testet før ol.

 

Håper han kan ta alle på femmila, hvor han egentlig ikke er noe favoritt. Hadde vært gøy om han gikk inn med svenskeflagget til mål der

Lenke til kommentar

Northug tapte jo bare noen sekunder på hele sitt løp, og det var fordi han dasset inn til mål på slutten. Med tanke på at han prøvde å ta igjen masse midt i, så er jeg ikke i tvil om hvem som hadde vunnet om han hadde vært nærmere. r

Uenig. Hellner kontrollerte inn med masse krefter igjen. Selv om de startet likt hadde PN vært sjanseløs idag.

Lenke til kommentar

 

Northug tapte jo bare noen sekunder på hele sitt løp, og det var fordi han dasset inn til mål på slutten. Med tanke på at han prøvde å ta igjen masse midt i, så er jeg ikke i tvil om hvem som hadde vunnet om han hadde vært nærmere. r

Uenig. Hellner kontrollerte inn med masse krefter igjen. Selv om de startet likt hadde PN vært sjanseløs idag.

 

 

Umulig å si. Northug var den samme som holdt samme tempo som Hellner når Hellner skulle få bort Vylegzhanin. Northug parkerte Hofner for så å bare chille i mål mens Hellner parkerte Vylegzhanin å bare chillet. Det er umulig å si om Northug hadde holdt følge med Hellner i dag om de startet på likt eller ikke, men han mente hvertfall selv at han skulle tatt han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...