Gå til innhold

Er asus matrix 7970ghz edition utdatert


HardGround

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gammelt og ubrukelig.

 

Nei hva skal dette bety?

Om 7970 et moderne og hipt i dag?

Ikke spesielt.

 

Er 7970 på topp rent ytelsemessig?

Nei.

 

Er det i nyeste generasjon kort?

Nei.

 

Funker det for de fleste i de fleste spill? Ja.

 

Er det utdatert..

Kanskje. Ingen anelse hva du ser etter. I mine øyne, ja. I mange andres øyne, Nei.

Lenke til kommentar

Det er fortsatt et godt skjermkort, men r9 har ny arkitektur. Heller r9 280x eller 290 :-)

Nei, da har du nok blitt lurt av AMD sammen med mange andre. R9 280x ER 7970GHZ. Altså ikke noen ny arkitektur eller endring what so ever. Kun nytt navn.

 

290/290x derimot, er en ny og forbedret arkitektur.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

 

 

Det er fortsatt et godt skjermkort, men r9 har ny arkitektur. Heller r9 280x eller 290 :-)

Nei, da har du nok blitt lurt av AMD sammen med mange andre. R9 280x ER 7970GHZ. Altså ikke noen ny arkitektur eller endring what so ever. Kun nytt navn.

Nei. Var ikke helt tydelig. Vet at Hawaii bare gjelder 290/290x :-)

 

 

 

Amd skulle lansere 280x Hawaii brikke, men dem rakk det ikke til lansering. Istede valgrte amd å lasnere 280 x hawaii i det stille, når den gamle 280x var solgt ut. Dem har "snik lansert" 280x med hawaii kjerne :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Det er fortsatt et godt skjermkort, men r9 har ny arkitektur. Heller r9 280x eller 290 :-)

Nei, da har du nok blitt lurt av AMD sammen med mange andre. R9 280x ER 7970GHZ. Altså ikke noen ny arkitektur eller endring what so ever. Kun nytt navn.

Nei. Var ikke helt tydelig. Vet at Hawaii bare gjelder 290/290x :-)

 

 

 

Amd skulle lansere 280x Hawaii brikke, men dem rakk det ikke til lansering. Istede valgrte amd å lasnere 280 x hawaii i det stille, når den gamle 280x var solgt ut. Dem har "snik lansert" 280x med hawaii kjerne :)

 

 

Du tenker på Tahiti XLT kjerne og ikke hawaii ?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det er fortsatt et godt skjermkort, men r9 har ny arkitektur. Heller r9 280x eller 290 :-)

Nei, da har du nok blitt lurt av AMD sammen med mange andre. R9 280x ER 7970GHZ. Altså ikke noen ny arkitektur eller endring what so ever. Kun nytt navn.

Nei. Var ikke helt tydelig. Vet at Hawaii bare gjelder 290/290x :-)

 

 

 

Amd skulle lansere 280x Hawaii brikke, men dem rakk det ikke til lansering. Istede valgrte amd å lasnere 280 x hawaii i det stille, når den gamle 280x var solgt ut. Dem har "snik lansert" 280x med hawaii kjerne :)

 

 

Du tenker på Tahiti XLT kjerne og ikke hawaii ?

 

ups, yes

Lenke til kommentar

 

Ok, har 7970, men vurderte og oppgradere til 780/290. Men takk no treng eg ikkje det:)

Protip: oppgrader når du merker at ytelsen i spill er for dårlig, ikke hver gang det kommer nye generasjoner med skjermkort.

 

^This. Mitt HD 6950 2GB har vart meg i 3 år, og funker enda relativt godt. Dog jeg oppgraderer til et r9 290 straks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...