Gå til innhold

Hvor mange bøker har du?


Tkse

Anbefalte innlegg

Altså, hvor mange bøker har du hjemme i hyllen din? Er du en person som liker å lese? Foretrekker du å lese på digitale enheter som f.eks Kindle? Eller foretrekker du å holde boken i hånden? Hvilken bok er den beste du har lest?

Endret av Tkse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hvor mange bøker jeg har, men om jeg samler dem så vil jeg tro de fyller en liten bokhylle.

 

Jeg har mer eller mindre kun sakprosa og noen barnebøker fra da jeg var liten. Skjønnlitteratur klarer ikke å engasjere meg.

 

Den beste boken jeg har lest tror jeg faktisk må bli en kokebok, Modernist Cuisine: The Art and Science of Cooking. 6 bind, 20 kg (2 kg av dette er blekk) og 2 438 sider.

Lenke til kommentar

Jeg har vel et par tusen bøker. De må oppbevares i flere rom.

 

Beste fagbok jeg har lest er vel Skirbekk og Giljes Filosofihistorie.

 

Beste skjønnlitterære bok er vel Ham on Rye av Charles Bukowski.

 

I tillegg har jeg mange bøker i pdf-format som jeg har lest få av.

 

edit: Har ikke nettbrett eller Kindle eller noe sånt. Må kjøpe en gang i framtiden.

Endret av ærligøs
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvor mange bøker jeg har, men om jeg samler dem så vil jeg tro de fyller en liten bokhylle.

 

Jeg har mer eller mindre kun sakprosa og noen barnebøker fra da jeg var liten. Skjønnlitteratur klarer ikke å engasjere meg.

 

Den beste boken jeg har lest tror jeg faktisk må bli en kokebok, Modernist Cuisine: The Art and Science of Cooking. 6 bind, 20 kg (2 kg av dette er blekk) og 2 438 sider.

Modernist Cuisine: The Art and Science of Cooking. Høres ut som en heftig kokebok!

Lenke til kommentar

Aner ikke hvor mange bøker jeg har, men det er en god del med bøker for å si det slik. Egentlig så er det faktisk ille mange bøker, men problemet kan man si er at jeg nesten aldri leser bøker. Jeg leser en sjelden gang en bok hvis det er noen gode faktabøker som er spennende å lese. Skjønnlitteratur uansett hva slags form det er er kjedelig å lese syntes jeg.

 

Jeg finner heller ikke helt nytten i å lese skjønnlitteratur. Man kan si at jeg ikke kaster bort tiden min til noe slikt. Fakta leser jeg derimot en gang i blant, men det blir nok mest til at jeg leser aviser og lignende og da gjerne på Internett slik vi lever i dag :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...