Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er veldig interessert i engelsk historie og litteratur og ønsker å studere det videre.

 

Jeg har lyst til å studere i Trondheim fordi det virker som en hyggelig by med mye forskjellig å gjøre. Jeg har derimot hørt enkelte klager på at NTNU fokuserer mest på naturvitenskapelige fag og ikke gir humanistiske fag like mye oppmerksomhet som f.eks. universitetet i Bergen eller Oslo. Burde jeg høre på disse klagene?

 

Mest av alt er jeg interessert i engelsk litteratur. Er det mange litteraturemner å velge mellom på engelskstudiet? Jeg har prøvd å navigere meg gjennom ntnu.no, men det er så mye nytt med tanke på terminologi. :hm:

 

Er det noen her som har studert engelsk eller et annet språk- og litteraturfag på NTNU? Eller et annet humanistisk fag?

 

Tusen takk på forhånd for svar!

Endret av Charliepants
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

 

Tusen takk på forhånd for svar!

Hvorfor blir ikke UiS nevnt engang? Fineste delen av landet og meget rettet mot det internasjonale næringslivet som finnes der.

 

 

Ulukrativt boligmarked om dagen..

Lenke til kommentar

Det med oppfølging er vel ganske standard på alle universitet? Det er jo ofte forelesning for 4-500 mennesker samtidig.. Mulig det er mer individuell oppfølging på høgskoler?

 

Nå har ikke jeg prøvd meg på andre universitet i Norge, men oppfølgingen jeg fikk på universitetet jeg gikk på i UK hadde bra oppfølging - særlig på kjernefagene.

Lenke til kommentar

 

 

Tusen takk på forhånd for svar!

Hvorfor blir ikke UiS nevnt engang? Fineste delen av landet og meget rettet mot det internasjonale næringslivet som finnes der.

 

 

Ulukrativt boligmarked om dagen..

 

Ikke enig. Er et urettferdig rykte Stavanger har på seg. prosentvis er det mer eller mindre likt som de andre store i landet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...