Gå til innhold

Kabinett med 120mm vifte foran/bak


Anbefalte innlegg

Hei forumister

Jeg har tenkt på å oppgradere PC'en min, og etter å ha lest litt rundt omkring, skjønner jeg at jeg må være bra dum hvis jeg ikke går for kombinasjonen XP2500+/Abit NF7-S 2.0/2x256 Twinmos PC3200 eller

P4 2.4c-800/Asus P4P800/2x256 et eller annet PC3500+, alt etter som hvor mye penger jeg vil bruke. Jeg er i dag ingen overklokker, men jeg har lyst til å lære/prøve, men i moderate former. Setter stor pris på stabilitet og lite støy. Vannkjøling blir for ekstremt for meg, så luftkjøling er tingen, billigere også :-)

 

Da kommer jeg til spørsmålet: Er det noen som kan anbefale et bra og gjerne rimelig kabinett m/PSU, som støtter 120mm vifter foran og bak. Mere luft, mindre støy. Hvis dere også slenger med en god nok/lite støyende CPU kjøler, blir jeg kjempeglad :-)

 

/newbie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SItedenfor å starte ny topic slenger jeg meg like godt på her:

 

Har også tenkt til å kjøpe Compucase kabinett, +noe annet:

 

-Compucase Miditower (sort) 744,-

 

-Frontpanel til Compucase Miditower, Sølv (så jeg kan bytte ut rillene til riller i sølvfarge, det blir jo litt stilig 8)) 95,-

 

compucase3_new.jpg

(dette er et annet kabinett , bare for å illustrere, og fargen på rillene er hvit, ikke sølv)

 

-Fortron/Source, 350W, ATX12V 645,-

 

-Sunbeam Rheobus 20Wx4 "hastighet-på-vifter-styrer" (sort) 248,-

 

-2 x 120mm vifter

 

1) Hvilke vifter skal jeg velge?

 

2) Og ang. den Sunbeam Rheobus'en, stikker ikke de hjulene tll å skru på litt ut? Går det i Compucase kabinettet som har dør?

 

3) Noe jeg burde endre på?

Lenke til kommentar
http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ANTSLK3700

 

Dette kabinettet har jeg og er fornøyd med det.. pretty nice indeed..  8)

 

Heldig! Virker som du er en som har handlet på databutikken.com. Finnes ikke mange av de

 

hva mente du med det?

Han mente vel at databutikken.com ikke er et bra sted og handle eller .no

 

De skal visstnok ha ganske dårlig service. Dette skal ikke jeg si noe om da jeg aldri har handlet der. Mener bare å ha lest om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...