Gå til innhold

Februarfest 2014 - JorunT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har noen meget fine foto fra reiser. Plasser jeg kunne tenkt meg å sett :) Pent redigert er de også.

Takker for de pene ordene.Det mye reisebilder, ja, men det er stort sett da jeg har vært i fotomodus, i alle fall inntil de siste årene, Dvs. jeg har mye bilder av blomster, men jeg tenkte jeg fikk unngå å drukne dere med bare slike denne gangen.

Lenke til kommentar

28. februar - Gresk økonomi på ryggen, 2012 - ?

 

Dette bilder er elendig, tatt i dårlig lys med en iPhone 4s i oktober 2012, i Athen, men jeg synes det gir et godt bilde av gresk økonomi, og det ser fortsatt ikke mye lysere ut. Det underligste er at jeg i fjor vår så igjen et identisk bilde i en gresk avis, og da jeg søkte (TinEye), fant jeg at et gresk nyhetsbyrå som kalte seg tvxs hadde brukt det 16 ganger. Hvordan de evt. skulle ha fått fatt i mitt bilde, aner jeg ikke, såvidt jeg vet har jeg ikke publisert det, men det har svevd i 'skyen'. I alle fall skrev jeg til dem og spurte om de kunne gi meg opphavet til bildet, men de har aldri svar. Dessverre er det jeg fant ved søket knøttlite, så det er ikke så lett å se detaljene, men det jeg så i avisen var uhyggelig likt, inkludert all søpla som lå i underkant.

 

12833213873_3fe34ee59f.jpg

Fra tvxs.gr
post-202343-0-49659800-1393591748.jpg
Endret av JorunT
Lenke til kommentar

Morsomt bilde det siste - et slags ikon for nå er bunnen nådd. Synd du ikke gis kredit for bildet, dessverre ser det ut til å være en økende trend.

 

Tor

 

Jeg er redd for at bunnen dessverre ikke er nådd enda

 

Ganske talende det siste bildet ditt der ja, Jorun.

Takk for innsatsen, mange interessante bilder å se i tråden din - og et pluss at de ofte forteller en historie.

 

Takk til dere begge, det har vært trivelig følge, og utfordringen var vel anvendt tid denne måneden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...