Gå til innhold

Forza 5


Coastkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si at Forza 5 har noen virkelig gode baner Mount Panorama, de amerikanske banene, Spa og nå Green Hell.

 

Tror jaggu meg at jeg må skaffe meg ratt og pedaler for Xbone.

Jeg har ikke spilt Forza siden Forza3, og her hadde jeg hundrevis av timer med ratt/pedaler og petter solberg playseat - det var en fantastisk tid :)

 

Nå fikk jeg testet F5 hos en venn i helga, med stikke, og ble frelst!

Skal ha MadCatz rattet/pedaler og tilhørende sete og da naturlich også Xbone jeg også :) ...blir dyrt, men slik har "bil" alltid vært :rofl:

 

Er det noen grunn til ikke å kjøpe Xbone ennå? ser de er importerte og har "begrensede lokale muligheter"?

Lenke til kommentar

Nordschleife ser helt fantastisk bra ut. Detaljene er nesten litt utrolige.

Enda bedre følelse når du både har vært der og kjørt der, så man kan relatere. Fy flate for en bane :D

Detaljene er helt fantastiske. Likte spesielt at de har gått bort fra det overskya og gråe temaet i Fm4 og heller godt for en fargerik og lys versjon i Fm5.

 

Har selv ikke jeg vært så heldig og kjørt der selv enda, men det må definitivt gjøres en gang i livet! :)

Endret av Hakonnn
Lenke til kommentar

Det er et tegn på at din NAT er moderate. Altså, du er ikke helt åpen mot Xbox Live, men kan ta imot invitasjoner av andre.

Kjør en nettverkstest på din XboxOne, og se hva den sier på NAT.
Reset så ruter/modem og kjør en ny test.

Skjer regelmessig hos meg at jeg får "dårlig" NAT først, og etter en reset av ruter/modem, så får jeg NAT Open.

Vet ikke hvorfor det er slik i mitt system.

Lenke til kommentar

Ser det er mange som nå har det nye MadCatz ratt&pedaler som forhåndsbestilt vare (kommer i slutten av juli). :dribble: ...da blir det ny Xbone også, endelig en god grunn til å kjøpe seg en :rofl:

 

Jeg skal ha et Playseat også og lurer på om noen har erfaring med et sete av høy kvalitet med enkel justering av ben-lengde, gjerne og med mulighet til å vinkle pedalene frem eller bakover?

 

Ser nå på både playseat-revolution og playseat-evolution og det er relativt stor prisforskjell på disse og andre seter. Jeg er ikke ute etter å spare noen hundrelapper, skal ha kvalitet og mulighet for at de andre gutta enkelt kan sette seg ned i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...