Gå til innhold

Forza 5


Coastkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Jeg vet ikke hvordan drifte miljøet i FM5 er i dag da jeg er mer en bane kjører selv, men vil tippe de fleste hiver seg over på FH2 som kommer 3 uker etter XB1 lanseringen 5 september.

Lenke til kommentar

Forza Horizion 2....

 

Jeg får ikke helt taket på hva dette er?

Er det en slags arcade-del av Forza, for de som ønsker å leke litt rundt i en åpen verden?

Korrekt, Forza Horizon er en "arcade versjon" av Forza Motorsport. Personlig syns jeg Horizon funket veldig bra tross at jeg hadde mine tvil. Ser veldig frem til Horizon 2 som nå ikke er så langt unna! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Forza Horizion 2....

 

Jeg får ikke helt taket på hva dette er?

Er det en slags arcade-del av Forza, for de som ønsker å leke litt rundt i en åpen verden?

Korrekt, Forza Horizon er en "arcade versjon" av Forza Motorsport. Personlig syns jeg Horizon funket veldig bra tross at jeg hadde mine tvil. Ser veldig frem til Horizon 2 som nå ikke er så langt unna! :D

Takk(:

 

Mad Catz ratt ligger på posten nå, men jeg jobber slik at jeg ikke får hentet det før imorgen og sannsynligvis ikke testet det før på freddan...men da er det ihvertfall endelig i boks(:

 

Jeg rekker å montere det til playseat og legge inn spillet på Boxen ihvertfall...klart til å sprette whisky'n og skru av telefonen hele helga (:

Lenke til kommentar

 

 

Forza Horizion 2....

 

Jeg får ikke helt taket på hva dette er?

Er det en slags arcade-del av Forza, for de som ønsker å leke litt rundt i en åpen verden?

Korrekt, Forza Horizon er en "arcade versjon" av Forza Motorsport. Personlig syns jeg Horizon funket veldig bra tross at jeg hadde mine tvil. Ser veldig frem til Horizon 2 som nå ikke er så langt unna! :D

Takk(:

 

Mad Catz ratt ligger på posten nå, men jeg jobber slik at jeg ikke får hentet det før imorgen og sannsynligvis ikke testet det før på freddan...men da er det ihvertfall endelig i boks(:

 

Jeg rekker å montere det til playseat og legge inn spillet på Boxen ihvertfall...klart til å sprette whisky'n og skru av telefonen hele helga (:

 

 

Send meg gjerne en melding om det blir noe onlinekjøring...

Lenke til kommentar

Hvilke ratt / pedaler er det som er gode som har kommet ut til xbox one. Det er vel et mad catz, men er det noen flere som folk anbefaler, eller har en side som tester slikt utstyr

 

Edit; ups må lære meg å se på de andre sidene, ser mange snakker om mad catz etc, hadde håpet fanatec hadde kommet med noe

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Hvilke ratt / pedaler er det som er gode som har kommet ut til xbox one. Det er vel et mad catz, men er det noen flere som folk anbefaler, eller har en side som tester slikt utstyr

 

Edit; ups må lære meg å se på de andre sidene, ser mange snakker om mad catz etc, hadde håpet fanatec hadde kommet med noe

Det er kun MadCatz som har kommet til One og det skal monteres opp ikveld!(:

 

Ellers er det et Thrustmaster TX (456?) som og er kompatibelt, et eldre ratt som skal være meget godt, men pedalene får veldig dårlig kritikker. De ser også elendige ut på et par videoanmeldelser jeg har sett.

Lenke til kommentar

 

Hvilke ratt / pedaler er det som er gode som har kommet ut til xbox one. Det er vel et mad catz, men er det noen flere som folk anbefaler, eller har en side som tester slikt utstyr

 

Edit; ups må lære meg å se på de andre sidene, ser mange snakker om mad catz etc, hadde håpet fanatec hadde kommet med noe

Det er kun MadCatz som har kommet til One og det skal monteres opp ikveld!(:

 

Ellers er det et Thrustmaster TX (456?) som og er kompatibelt, et eldre ratt som skal være meget godt, men pedalene får veldig dårlig kritikker. De ser også elendige ut på et par videoanmeldelser jeg har sett.

 

Gleder meg til å lese hva du syntes om det!

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvilke ratt / pedaler er det som er gode som har kommet ut til xbox one. Det er vel et mad catz, men er det noen flere som folk anbefaler, eller har en side som tester slikt utstyr

 

Edit; ups må lære meg å se på de andre sidene, ser mange snakker om mad catz etc, hadde håpet fanatec hadde kommet med noe

Det er kun MadCatz som har kommet til One og det skal monteres opp ikveld!(:

 

Ellers er det et Thrustmaster TX (456?) som og er kompatibelt, et eldre ratt som skal være meget godt, men pedalene får veldig dårlig kritikker. De ser også elendige ut på et par videoanmeldelser jeg har sett.

Gleder meg til å lese hva du syntes om det!

Hehe...og jeg er spent som en liten guttepjokk selv(:

 

Dro det ut av esken før jobb istad og ble øyeblikkelig imponert av to ting. Det ene var vekta på det, et godt tegn. Det andre var de rødlakkerte fjørene til pedalene, med egne justeringsskruer for tilpasset trykk i de(:

 

Tror ikke jeg rekker å teste det ikveld da desverre...tror heller ikke de 40Gigsa er lastet ned ennå heller.

 

Men for en helg detta blir! Har satt 3 brett med Carlsberg i kylen og greier..(:

Lenke til kommentar

For de av dere som ikke har skrudd på Forza ikveld eller har lest seg til det andre steder så har det komme en ny bil bakke idag, helt gratis! Ikke bare inneholder den Fm5's første fullt elektriske bil, men den inneholder også for første gang i "bil spillets" historie en Rolls Royce! :)

 

- 2014 Infiniti Q50 Eau Rouge

- 2014 Infiniti Q50S

- 2014 Renault Spark SRT_01E

- 2014 Rolls-Royce Wraith

- 2015 Ford Mustang GT

- 2013 Vauxhall Astra 1.6 Tech Line Top Gear Edition

Lenke til kommentar

For de av dere som ikke har skrudd på Forza ikveld eller har lest seg til det andre steder så har det komme en ny bil bakke idag, helt gratis! Ikke bare inneholder den Fm5's første fullt elektriske bil, men den inneholder også for første gang i "bil spillets" historie en Rolls Royce! :)

 

- 2014 Infiniti Q50 Eau Rouge

- 2014 Infiniti Q50S

- 2014 Renault Spark SRT_01E

- 2014 Rolls-Royce Wraith

- 2015 Ford Mustang GT

- 2013 Vauxhall Astra 1.6 Tech Line Top Gear Edition

Coolt :)

 

Hva synes dere om å kjøpe sesongkort-bilpakka?

 

Ser det er en drøss av pakker i Store...er det noe poeng? kanskje ikke sånn til å begynne med eller?

Jeg liker faktisk at bilvalget er litt snevert til å begynne med, slik at det låser seg opp en ny bil i ny og ned bare...men...usikker..

Lenke til kommentar

 

For de av dere som ikke har skrudd på Forza ikveld eller har lest seg til det andre steder så har det komme en ny bil bakke idag, helt gratis! Ikke bare inneholder den Fm5's første fullt elektriske bil, men den inneholder også for første gang i "bil spillets" historie en Rolls Royce! :)

 

- 2014 Infiniti Q50 Eau Rouge

- 2014 Infiniti Q50S

- 2014 Renault Spark SRT_01E

- 2014 Rolls-Royce Wraith

- 2015 Ford Mustang GT

- 2013 Vauxhall Astra 1.6 Tech Line Top Gear Edition

Coolt :)

 

Hva synes dere om å kjøpe sesongkort-bilpakka?

 

Ser det er en drøss av pakker i Store...er det noe poeng? kanskje ikke sånn til å begynne med eller?

Jeg liker faktisk at bilvalget er litt snevert til å begynne med, slik at det låser seg opp en ny bil i ny og ned bare...men...usikker..

 

tror du fortsatt må betale ingame credits for å kunne bruke bilene i sesongkort pakka viss jeg ikke husker helt feil, litt teit da man egentlig burde få dem rett i garasjen med tanke på man betaler med ekte penger...

 

correct me if i am wrong :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg og synes det blir litt feil i utgangspunktet, men det er på en måte slik jeg liker det og...man må liksom streve litt for å få låst dem opp :) ..

 

Jeg skal nå kjøre noen timer og se før jeg kjøper, ellers er det ikke sånn at jeg ikke gledelig bruker 20-30dollar ekstra for å støtte Turn10 heller, gjør jeg med glede. :)

 

Jeg var sikker på at rattet var defekt igår...men det hjalp å sove litt på det....fant ut at det var et usb3.0-høl på siden av xboxen i tillegg til de lignende høla på baksiden...lol....fy så forbanna jeg var da jeg ikke fikk det til å fungere..

 

Da blir første test sent i kveld :)

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Klappet og klart! Blir sittende ca 3m unna 90-tommeren :)

 

post-268618-0-45259600-1407917236_thumb.jpg

 

Digger det røde designet på pedalene. Kan vinkles i forskjellige retninger for max comfort, og kan justeres for lettere/tyngre pedal-trykk.

 

post-268618-0-13771300-1407917442_thumb.jpg

 

 

Det er en kjapp og enkel switch på baksiden her, for å stille rattet til å rotere 900 eller 270 grader.

Sola skinner som man kan se, så jeg venter til kvelden.. :eek:

 

post-268618-0-91657700-1407917571_thumb.jpg

 

Monteringen var en ren massakre av skruer og muttere....Jeg har aldri vært med på å montere opp noe som passer så dårlig sammen...

Enten er det Playseat som "egentlig" ikke er veldig kompatibelt, selv om det sies at det skal være det...eller så er det IKEA som står for levering av tegning og skruer.. :dremel:

 

post-268618-0-71223900-1407917766_thumb.jpg

 

 

Lenke til kommentar

 

 

For de av dere som ikke har skrudd på Forza ikveld eller har lest seg til det andre steder så har det komme en ny bil bakke idag, helt gratis! Ikke bare inneholder den Fm5's første fullt elektriske bil, men den inneholder også for første gang i "bil spillets" historie en Rolls Royce! :)

 

- 2014 Infiniti Q50 Eau Rouge

- 2014 Infiniti Q50S

- 2014 Renault Spark SRT_01E

- 2014 Rolls-Royce Wraith

- 2015 Ford Mustang GT

- 2013 Vauxhall Astra 1.6 Tech Line Top Gear Edition

Coolt :)

 

Hva synes dere om å kjøpe sesongkort-bilpakka?

 

Ser det er en drøss av pakker i Store...er det noe poeng? kanskje ikke sånn til å begynne med eller?

Jeg liker faktisk at bilvalget er litt snevert til å begynne med, slik at det låser seg opp en ny bil i ny og ned bare...men...usikker..

 

tror du fortsatt må betale ingame credits for å kunne bruke bilene i sesongkort pakka viss jeg ikke husker helt feil, litt teit da man egentlig burde få dem rett i garasjen med tanke på man betaler med ekte penger...

 

correct me if i am wrong :hmm:

 

 

 

Jeg og synes det blir litt feil i utgangspunktet, men det er på en måte slik jeg liker det og...man må liksom streve litt for å få låst dem opp :) ..

 

Jeg skal nå kjøre noen timer og se før jeg kjøper, ellers er det ikke sånn at jeg ikke gledelig bruker 20-30dollar ekstra for å støtte Turn10 heller, gjør jeg med glede. :)

 

Jeg var sikker på at rattet var defekt igår...men det hjalp å sove litt på det....fant ut at det var et usb3.0-høl på siden av xboxen i tillegg til de lignende høla på baksiden...lol....fy så forbanna jeg var da jeg ikke fikk det til å fungere..

 

Da blir første test sent i kveld :)

De har nå gjort det sånn at alle biler kjøpt som DLC vil du kunne kjøpes 1 gang, gratis. Skal du ha flere eksemplarer må du deretter betale for de. :)

 

Skulle ønske jeg kunne hatt et slik setup, men det har jeg ikke plass til. :'(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Fordelen med sesongkortet er jo at du får alle! DLC'ene som er utgitt. Opprinnelig var det planlagt 6 bilpakker, men ble til 8 + et par gratis pakker i forbindelse med nye baner og konferanser.

Lenke til kommentar

 

De har nå gjort det sånn at alle biler kjøpt som DLC vil du kunne kjøpes 1 gang, gratis. Skal du ha flere eksemplarer må du deretter betale for de. :)

 

Skulle ønske jeg kunne hatt et slik setup, men det har jeg ikke plass til. :'(

 

 

Skjønner. Synes det er greit jeg, som sagt liker jeg å måtte jobbe litt for bilene selv om jeg har betalt for de :)

 

Det er bare Playseaten som tar plass, litt mer plass enn en vanlig pinnestol.

Jeg har montert på hjul, slik at det enkelt kan trilles inn på et annet rom om jeg skulle få damebesøk..lol... :ohmy:

Men det er klart, man må jo ha en vegg da. 90-tommer er jo et av de mindre lerrettene man får.

Jeg valgte svart fløyelsramme på mitt - Det sluker eventuelt lyset fra prosjektoren om det skulle finne på å henge noen millimetere skjevt.

Eletrisk lerret er en bedre mulighet om man har liten plass da det kan henge omtrent hvor som helst, bare man tar sikte på at man må kunne sitte med en viss avstand til det.

Lenke til kommentar

 

 

De har nå gjort det sånn at alle biler kjøpt som DLC vil du kunne kjøpes 1 gang, gratis. Skal du ha flere eksemplarer må du deretter betale for de. :)

 

Skulle ønske jeg kunne hatt et slik setup, men det har jeg ikke plass til. :'(

 

 

Skjønner. Synes det er greit jeg, som sagt liker jeg å måtte jobbe litt for bilene selv om jeg har betalt for de :)

 

Det er bare Playseaten som tar plass, litt mer plass enn en vanlig pinnestol.

Jeg har montert på hjul, slik at det enkelt kan trilles inn på et annet rom om jeg skulle få damebesøk..lol... :ohmy:

Men det er klart, man må jo ha en vegg da. 90-tommer er jo et av de mindre lerrettene man får.

Jeg valgte svart fløyelsramme på mitt - Det sluker eventuelt lyset fra prosjektoren om det skulle finne på å henge noen millimetere skjevt.

Eletrisk lerret er en bedre mulighet om man har liten plass da det kan henge omtrent hvor som helst, bare man tar sikte på at man må kunne sitte med en viss avstand til det.

 

Sant, men penger I Forza har aldri vært noe problem. Kan ikke huske sist saldoen lå på under 10 millioner. Kjør og ha det gøy så ruller kronasjene inn av seg selv.

 

Rommet jeg er blitt "forvist" til er ikke mer enn knappe 2(bredt)x5(langt) meter, så noe lerret og playseat her i heimen må nok la seg vente på. :p

Endret av Hakonnn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...