Gå til innhold

Forza 5


Coastkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke slik man gjennomfører en forbikjøring fant jeg ut..

 

https://onedrive.live.com/redir?resid=EBAA62D570FD26E6!352&authkey=!AC1BOvw9BhBxT-Y&ithint=video%2c.mp4

 

 

Og så vidt man klarte å vinne den her, ikke noe seriøs Racing men alikevel, vinnerinstinktet er alltid tilstede :p

 

https://onedrive.live.com/redir?resid=EBAA62D570FD26E6!353&authkey=!AL0YgTMgM_uWP7M&ithint=video%2c.mp4

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Drifting blir mer og mer populært, i Forza også. Likevel klarer de ikke å få tatt med en av de mest populære drifting bilene som er, nemlig Nissan 200sx S14a.. S14 er ikke en gang med i denne utgaven.. Begynner å bli temmelig lei av å vente på denne modellen, mens de kommer med mange andre spennende biler, og mange biler som ikke er så populære i noen form..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Drifting blir mer og mer populært, i Forza også. Likevel klarer de ikke å få tatt med en av de mest populære drifting bilene som er, nemlig Nissan 200sx S14a.. S14 er ikke en gang med i denne utgaven.. Begynner å bli temmelig lei av å vente på denne modellen, mens de kommer med mange andre spennende biler, og mange biler som ikke er så populære i noen form..

Det har med lisensiering å gjøre. Det er en grunn til at Porsche ikke er med i spillet, heller ikke Morgan som jeg vil ha er foreløpig kommet.

Lenke til kommentar

 

 

Drifting blir mer og mer populært, i Forza også. Likevel klarer de ikke å få tatt med en av de mest populære drifting bilene som er, nemlig Nissan 200sx S14a.. S14 er ikke en gang med i denne utgaven.. Begynner å bli temmelig lei av å vente på denne modellen, mens de kommer med mange andre spennende biler, og mange biler som ikke er så populære i noen form..

Det har med lisensiering å gjøre. Det er en grunn til at Porsche ikke er med i spillet, heller ikke Morgan som jeg vil ha er foreløpig kommet.

Når S14 har vært med i de foregående, samt at S13 er med så nekter jeg å tro det har noe med lisensiering å gjøre. Har vel heller noe med DLCfetishen som er, samt at spillet måtte bli ferdig til release av X1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...