Gå til innhold

Sniktitt: Fujifilm X-T1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som et bra kamera. Har forhåndsbestilt den med kit. Ettersom jeg i hovedsak er landskapsfotograf kommer jeg nok også å kjøpe 14mm i tillegg. Regner med det er en Killer kombinasjon på nordlys bilder. Kommer allikevel til å beholde min Olympus E-M5 som jeg har brukt i over 1 år.

Endret av superrune
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-U8ZiojSR

.. Kommer allikevel til å beholde min Olympus E-M5 som jeg har brukt i over 1 år.

Brukt samme kamera et helt år? :) Hva er det Fuji'n kan som ikke Olympusen kan?

Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge til å lese Akams anmeldelse av dette kameraet - og ikke bare en sniktitt.

Ser flere andre seriøse nettsteder (utenlandske) er over seg av begeistring...

Selv Kai hos DigitalRev TV har latt seg imponere av dette kameraet - uten å ha noen alvorlige bemerkninger. Det må være første gang :-)

Lenke til kommentar

Det er avduket en alvorlig feil på de første produksjosnummerne - lavt serienummer (se Fujifilms nettside i USA for mer info). Lys slipper inn via HDMI-kontakten (mangler pakning) og ødelegger bildene. Leverte mitt kamera tilbake til forhandler i dag, etter å ha prøvefotografert i mørkt rom med lommelyktlys inn i HDMI-porten. Bildet viste kraftig rosa "strølys" på hele den ene siden av bildet. Venter nå på nytt kamera fra Fujifilm...

Lenke til kommentar

Her er "fotobeviset" på lyset som slipper inn via HDMI-kontakten. Bildet er tatt i et totalt mørkt rom med objektvidekselet på, 30 sekunders lukkertid, og med liten lommelykt som lyser inn i kontakten.post-314453-0-10403200-1395143894_thumb.jpg

Super service av Japan Photo i Drammen som tok kontakt med meg og gjorde meg oppmerksom på feilen (siden jeg hadde lavt serienummer på mitt kamera). De tok kameraet i retur uten å blunke - nå venter jeg bare på å få et nytt tilbake, uten dette problemet, for kameraet er ellers helt fantastisk :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...