Gå til innhold

Feature: Spintires


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

En håndfull kjøretøy? Har jeg hentet ned feil versjon eller noe? Fikk bare en jeep og en stor lastebil.

 

Edit. Må hente developer versjonen med støtte for mods ja, lære seg å lese er jo greit.

 

det er 3 fartøy basic, to lastebiler og en jeep, du må trykke på add oppe til høyre for å legge til flere biler.

Lenke til kommentar

 

Virker meningsløst...

Spilling i seg selv er meningsløst. :thumbup:

 

 

Da er du inne på heeelt riktig internettside. :)

 

 

Dette spillet er forøvrig ikke unikt, spilte et spill ganske nylig som dreide seg om å kjøre i terreng og bruke differensiallåser, lavgir, vinsj osv. for å komme frem. Dette var riktig nok ikke sandkasse-basert, men mer fastsatte baner... Noen som husker hva det het?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Virker meningsløst...

Spilling i seg selv er meningsløst. :thumbup:

Da er du inne på heeelt riktig internettside. :)

 

 

Dette spillet er forøvrig ikke unikt, spilte et spill ganske nylig som dreide seg om å kjøre i terreng og bruke differensiallåser, lavgir, vinsj osv. for å komme frem. Dette var riktig nok ikke sandkasse-basert, men mer fastsatte baner... Noen som husker hva det het?

Spilte det selv, og husker heller ikke hva det het :p

Lenke til kommentar

Off-road Drive er vel et av de som er lansert i nyere tid. Ellers har man mange gamle klassikere å velge i mellom om man Google litt.

 

Spintires er vel det første som tilbyr oss muligheten for å faktisk kjøre oss fast i gjørma så vidt jeg vet om. Tar jeg feil så korriger meg gjerne og henvis meg til det spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Virker meningsløst...

 

Spilling i seg selv er meningsløst. :thumbup:
Nei. Ikke når spillet har en handling og historie ikke bare meningsløs kjøring som dette...
Lenke til kommentar

Nei. Ikke når spillet har en handling og historie ikke bare meningsløs kjøring som dette...

Om du ikke har noe bedre å finne på enn å forsøke å provosere folk med slike tåpelige påstander vil jeg oppfordre deg til å la være å poste.

 

Uten at jeg har lest meg så mye opp i dette spillet kan jeg bare med den lille informasjonen jeg har fått finne ting som gjør dette spillet alt annet enn meningsløst.

 

Til å starte med handler det rett og slett å utfordre seg selv og kjøretøyet man humper rundt i. Akkurat sånn som med ekte terrengkjøring. Forskjellen er vel utvalget av kjøretøy man har til rådighet og hvor dyrt det blir i lengden.

 

Videre har jeg og lest at de skal ha en form for karrieremodusen.

Endret av Hansien
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Nei. Ikke når spillet har en handling og historie ikke bare meningsløs kjøring som dette...

Om du ikke har noe bedre å finne på enn å forsøke å provosere folk med slike tåpelige påstander vil jeg oppfordre deg til å la være å poste.

 

Uten at jeg har lest meg så mye opp i dette spillet kan jeg bare med den lille informasjonen jeg har fått finne ting som gjør dette spillet alt annet enn meningsløst.

 

Til å starte med handler det rett og slett å utfordre seg selv og kjøretøyet man humper rundt i. Akkurat sånn som med ekte terrengkjøring. Forskjellen er vel utvalget av kjøretøy man har til rådighet og hvor dyrt det blir i lengden.

 

Videre har jeg og lest at de skal ha en form for karrieremodusen.

 

Jeg driver ikke å provoserer folk med påstander, jeg poster som jeg vil. Spillet er meningsløst akkurat som alle similator spill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...