Gå til innhold

Thief - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Karakterer på spill er ingenting for meg. Venter på spillet i posten og som vanlig ender jeg opp med at jeg liker et spill til tross for lunken kritikk.

 

Jeg tenker slik at når så å si "alle" gir det 6 og 7/10, så er det kanskje noe i det. Kommer uansett til å kjøpe det når det slippes, og tipper jeg skal klare å kose meg med det likevel. Er ikke akkurat flust av stealth-spill der ute, og jeg er veldig glad i sjangeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Karakterer på spill er ingenting for meg. Venter på spillet i posten og som vanlig ender jeg opp med at jeg liker et spill til tross for lunken kritikk.

 

Jeg tenker slik at når så å si "alle" gir det 6 og 7/10, så er det kanskje noe i det. Kommer uansett til å kjøpe det når det slippes, og tipper jeg skal klare å kose meg med det likevel. Er ikke akkurat flust av stealth-spill der ute, og jeg er veldig glad i sjangeren.

 

 

Jeg likte ganske godt Blade II på PS2 og Knack på PS4 til tross for dem har scoret rævva. Stealth spill er det så fåe av og kommer nok til å bruke en del timer på Thief. Tror jeg har spillet imorgen eller onsdag.

Lenke til kommentar

 

I motsetning til deg Toman så har ikke jeg anledning til å spille rubbel og bit, så da er jeg nødt til å prioritere det beste! :wee:

 

Har blitt mer selektiv selv nå enn før når det gjelder spill. Sparer til leilighet så jeg må snu min trend med å velge ut dem spillene jeg synes ser bra ut.

 

Hvis du sparer, så virker det litt bortkastet å kjøpte både Xbox One og PS4 hvis du hadde en spill-PC allerede! Er jo ikke mange spill som ikke kommer ut til PC til en billigere penge ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

I motsetning til deg Toman så har ikke jeg anledning til å spille rubbel og bit, så da er jeg nødt til å prioritere det beste! :wee:

Har blitt mer selektiv selv nå enn før når det gjelder spill. Sparer til leilighet så jeg må snu min trend med å velge ut dem spillene jeg synes ser bra ut.

Hvis du sparer, så virker det litt bortkastet å kjøpte både Xbox One og PS4 hvis du hadde en spill-PC allerede! Er jo ikke mange spill som ikke kommer ut til PC til en billigere penge ;)

Dem konsollene skulle jeg ha. Begynte å spare for 1 år siden så la av ekstra til dem konsollene :p

Lenke til kommentar

 

Skal se TB sin WTF nå.

Må si at jeg ble litt usikker etter å ha sett Adam sin video, spent å høre hva TB sier.

Bryr meg ikke så veldig mye hva IGN/GT score

 

 

Edit:
Jeg har ikke noe imot at det er så få fiender i starten. Jeg ville spilt slik at jeg ikke angrep de uansett.

Jeg kunne ønskt det gikk an å plukke opp pilene, hvertfall vanlige piler.

Likte alle valgene som var i innstillings menyen og vanskelighetsgraden kunne stilles inn til akkurat slik man ville ha den

Teksturen var ikke så gale, betyr ikke så veldig mye for meg.

Det lignet veldig mye på Dishonored.

TB sier han liker spillet så tar jeg han på ordet og vil tro at jeg også liker det :p

Jeg kommer nok forsatt til å forhåndsbestille spillet.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Her er en skikkelig review (TB sin first look var også bra):

 

 

Men det er tydelig fra TB sin video at PC versjonen er den jeg ville satse på, spesielt pga. de korte loade-tidene (SSD FTW).

 

For ikke å snakke om muligheten til å quicksave og quickloade. Det er et must for meg i slike spill. Kan ikke tenke meg å spille slike spill med sjekkpunkter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...