Gå til innhold

Thief - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har nå spilt Thief på ps4 i 6-7 timer å kan ikke si jeg er skuffa, mye å utforske, ai er bedre enn hva jeg hadde forventa, sinnsykt utfordrene viss man vil unngå å bli sett, mye loot å plukke opp, og helt grei historie så langt

 

Så dere som avbestiller pga en annmeldelse går glipp av et bra spill :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Går det å spille dette på pc nå`? Har lastet det ned, men kan ikke spille før fredag tror jeg.... Noen måte å lure systemet på?

Du kan koble til via vpn og bruke et sted det har kommet ut. Usa eller Asia f.eks. Kan bruke flyvpn som er gratis i 20 minutter for å aktivere det.

Lenke til kommentar

 

 

Går det å spille dette på pc nå`? Har lastet det ned, men kan ikke spille før fredag tror jeg.... Noen måte å lure systemet på?

Du kan koble til via vpn og bruke et sted det har kommet ut. Usa eller Asia f.eks. Kan bruke flyvpn som er gratis i 20 minutter for å aktivere det.

 

Er det lov? Hvordan gjør man det?

 

Nei, men Steam gidder ikke å banne deg (mest sannsynlig - jeg har gjort det mange ganger).

 

Finn en YouTube-video ang. VPN. Nok å velge i. Jeg anbefaler SpotFlux.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

 

 

 

Går det å spille dette på pc nå`? Har lastet det ned, men kan ikke spille før fredag tror jeg.... Noen måte å lure systemet på?

Du kan koble til via vpn og bruke et sted det har kommet ut. Usa eller Asia f.eks. Kan bruke flyvpn som er gratis i 20 minutter for å aktivere det.

 

Er det lov? Hvordan gjør man det?

 

Nei, men Steam gidder ikke å banne deg (mest sannsynlig - jeg har gjort det mange ganger).

 

Finn en YouTube-video ang. VPN. Nok å velge i. Jeg anbefaler SpotFlux.

 

Kan Steam banne meg? Er det da verdt å ta sjansen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Steam banner nok ikke folk så lenge du ikke bruker VPN til å kjøpe spill billigere fra Russland eller lignende.

 

Tviler også på at STEAM ville gjort noe slikt, det med tanke på at spillet er kjøpt av forbrukeren.

 

Fikk ikke du til å bruke SpotFlux? Det er bare å trykke på en knapp :p

 

Funket!

 

Skal kontakte Steam support og spørre hva konsekvensene vil være. Er greit å vite.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Fikk spillet i dag og så langt er alt vel. Stemningen er på topp, både grafisk og lydmessig. Noen syns kartene er dårlige og rotet. Men slik har det vel vært i alle thief spill. Å droppe dette spillet er å begå urett mot seg selv.

Tipper jeg kommer til like det når jeg får Thief. Enten imorgen eller fredag. Jeg tror det er bedre en det anmeldere vil ha det til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aldri latt anmeldelser av spill bestemme om jeg skal kjøpe et spill eller ikke, jeg hadde gått glipp av mange spill perler igjennom årene hadde jeg gjort det.

Knack var vel et av de seneste spillene som jeg har spilt om ikke akkurat fikk strålende reviews men kan si jeg likte det spillet godt selv om det var noget barnslig.

 

Blir nok et kjøp av Thief til Xbox One tenker jeg.

Endret av assap2
Lenke til kommentar

 

Kom med en tilbakemelding da ;)

 

Blir noen dager før jeg får svar, men skal gjøre det.

 

Du får formulere det på en lur måte ;)

 

"Oh, no! I was using a VPN to avoid the government spying on me, when I suddenly realised Thief was released! In my excitement, I quickly downloaded it from Steam. The game was great fun, but then someone told me it wasn't out yet in my country! I guess I got access to it because I was using a VPN!? Did I do something illegal? What might the repercussions be if so?"

 

Rottenecards_41192511_jntv2bsxyq.png

Lenke til kommentar

Skrev dette på NeoGAF, så håper dere forstår engelsken min. Mine følelser til nå:

 

Had to rent a friends PS4 copy of Theif since my PC review copy got delayed (damn you postman!).

What a boring, linear, ugly looking shit Thief is.

Im so dissapointed. If the postman/postwoman scews up the review copy in the mail so I never receive it Im buying the game for 10$ or less. It's not worth anymore imo.

Good thing Im getting my PC review copy for South Park next week. Hopefulyl i won't be dissapointed by SP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...