Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei.

 

Så da var har jeg forvirret meg inn i jungelen av pcèr.

 

Så jeg håper det er noen her som kan hjelpe.

 

Jeg behøver en bærbar pc til jobb bruk, det vil altså si at skjermen må/bør være stor 13,3 er nok det minste jeg kan ha. I tillegg må jeg ha en ekstra skjerm. Pluss mus selvklart.

 

Jeg ser for meg, eller det som hadde vært perfekt for meg. Var om den ekstra skjermen hadde vært et stort nettbrett, slik at jeg kunne tatt denne meg med når jeg er ute og plutselig må jobbe. (får gjort lite på tlf min føler jeg).

 

Jeg er glad i design og hadde vært ekstra glad om pcèn og nettbrettet var hvit. Er heller ikke noe spesielt glad i aluminiums pcène da de er så kalde :/

 

Budget ligger mellom 10.000 - 20.000 NOK.

 

På forhånd takk for svar.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen link i innlegget ditt High Voltage.

 

Jeg går utifra av at du trenger en mus, en skjerm som du kan koble til den bærbare og en helt ordinær bærbar datamaskin. Har jeg forstått deg rett da? :) Nettbrett kan bli vanskelig i forhold til oppkobling av skjermer osv...

 

Ops, jeg trodde jeg limte inn linken.

Gidder ikke og finne fram til den igjen, det var en Asus transformer book så han kan ta av skjermen

Lenke til kommentar

Det er ingen link i innlegget ditt High Voltage.

 

Jeg går utifra av at du trenger en mus, en skjerm som du kan koble til den bærbare og en helt ordinær bærbar datamaskin. Har jeg forstått deg rett da? :) Nettbrett kan bli vanskelig i forhold til oppkobling av skjermer osv...

Ja, enkelt å greit :) ja det er det jeg trenger :)

Lenke til kommentar

Ops, jeg trodde jeg limte inn linken.

Gidder ikke og finne fram til den igjen, det var en Asus transformer book så han kan ta av skjermen

Var det denne du tenkte på https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&produsentID=TX300CA-C4021P&ref=GoogleMerchant&&utm_source=GoogleMerchant&utm_medium=origanic&utm_campaign=TX300CA-C4021P&gclid=CLiNr7jn_7sCFUiN3godwV8ABA?

 

I så fall må jeg kjøpe to :) Om ikke det er mulig å bare kjøpe skjermen også? Eller fant du en annen god løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...