Gå til innhold

[Løst] HTC One, Snapchat og skjermbilde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du googlet det?

 

 

This should work on all Android HTC phones such as the HTC one x, HTC one s HTC one v, HTC explorer, HTC desire, HTC wildfire, HTC sensation and many more.

  1. Press and hold the power button.
  2. Without releasing the power button now press the home button.
  3. The screen can now be found in your gallery.
Lenke til kommentar

Problemet er at det er veldig knotete siden du må holde på skjermen for å se snap'en samtidig som du skal gjøre en gesture på telefonen for å ta bildet. Og siden mange telefoner krever en eller annen gesture for å ta screenshot, blir det ganske umulig.,

Snapsave gir ingen tilbakemelding til avsender om at du har tatt screenshot heller, den bare lagrer de. Du får ads på skjermen med mindre du betaler en 20-kroning, da.

 

Jeg har prøvd "power button" trikset, men det er vanskelig å få til på de få sekundene en snap varer.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Dette er den riktige: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.snapchat.android

 

Sikkerheten på snapchat er ganske dårlig. Det er ikke så vanskelig å få tilgang til bildene. Etter å ha lest om temaet tidligere bestemte jeg meg for å teste selv og lagde en liten kodesnutt som viser bildene på web: http://xmasb.com/snaphax/get/

 

Test på egen risiko. Kort og godt viser den bildene som ligger klar for bruker. Så er det bare å høyreklikke og lagre. Avsender får ikke varsel.

Merk at du må logge inn på nytt på snapchat appen etter å ha logget inn på annen enhet/app/nettside. Har foreløpig kun testet å sende med meg selv, da jeg ikke har noen på snapchat og ser ikke helt nyttverdien av det heller. :)

Lenke til kommentar

 

Ikke nå lenger. Nå har du my story også, som alle kan se så mange ganger dem vil. I tillegg så har det kommet noe nytt som gjør at du kan se en snap en gang til pr dag.

 

My story kan jeg faktisk se fo meg en morsom bruk av.

 

En gang til? Hvordan fungerer det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...