Gavekort Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 Kan vel så greit gripe inn nå og si at krangling rundt elbiler går som off-topic og vil bli fjernet uten forvarsel. Hold dere i TU sine kommentarfelt.
Nlklas Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 Nei noe må være feil i utregningen min for Fiat sine varebiler har ikke elmotor
jon67 Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 Første bil i mitt eierskap var en 81 mod Toyota LiteAce som jeg kjøpte for 18k i 86. Hadde 100 000 km på telleren da jeg fikk den, kjørte ytterligere 100 000 i budtjeneste mens jeg studerte.
boundishh Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 Det var en 1991 Peugeot 605 diesel som jeg kjøpte billig og hadde i 4 år før den ble byttet ut med en nyere bil. Til tross for sitt frynsete rykte så må jeg bare si at den 605 var knallgod. Komfortablel å kjøre og gjerrig på drivstoff. Skiftet kun slitedeler de 4 årene.
Evil-Duck Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 (endret) Min første bil var en 95 modell Audi A4 1,8 Turbo Sedan. Kjøpte den i 2009, hadde denne i 3 år og kjørte den fra 230K til rundt 285K km. +Mest problemfrie bilen jeg har eid, kun små reparasjoner og slitedeler i mitt eie +Turbo bensin (som var fryktelig svære greier for en 18 åring) + God bil å kjøre i forhold til alder +Liker godt utseende på denne modellen +Relativt kjapp bil med rett under 200 hester +Varme i rattet (Dette savner jeg!) -Sentral låsen vart litt flinchy, ikke alltid den ville låse opp alle dører -Ingen AC -Slukte unna bensin som en V8er -Drakk noe olje For 35 000 kroner som jeg betalte for denne bilen den gang var det virkelig ikke mye å klage på i det heletatt, mange som var svært skeptiske til at jeg skulle kjøpe denne bilen, men hadde flaksen med meg virker det som. Endret 22. november 2016 av Evil-Duck
Gromle Skrevet 23. november 2016 Skrevet 23. november 2016 Min første bil var en 76 Ford Taunus 1.6. Antagelig verdens morsomste vinterbil. Hadde det mye gøy i bakkene rundt om i Tromsø med den. Desverre tok rusten den akkurat det året den ble veteran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå