Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig


Latias

  

203 stemmer

  1. 1. Moyes rett mann for United?

    • Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?


Anbefalte innlegg

Det er så ille nå at jeg sitter og tenker på hvor mye Chelsea kommer til å angre på at de måtte spille så tidlig andre kampen av sesongen mot oss på OT og at det ikke var senere i sesongen, om de da ikke klarer å ta ligagull pga et par poeng for lite elns. Fordi kjære Chelsea og JM visste ikke at de trenger ikke å komme og parkere bussen og prøve på å få et 0-0 resultat. De visste jo ikke at Newcastle, Swansea, Everton, Spurs osv skulle så lett klare å vinne kamper på vår kjære Theatre of Dreams OT. Lol. Suckers, der gikk dere glipp av 2 ekstra gratispoeng!

 

....

:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja for han gjorde jo veldig mye bra sommeren som var... Hva får deg til å tro at han skal gjøre noe neste?

Jeg tror det blir mye bedre enn den sommeren vi hadde. Der må Moyes og Woody dele skylden. De har klart å signere Mata i januar, så jeg har høye forhåpninger til sommeren.

 

Det er noen ting som må skje i klubben vår, og helt ærlig så skulle de nok begynt å skje allerede. Chelsea og City har hatt bra progresjon med nye managere, noe vi ikke har hatt. Håper han finner sin filosofi, og at den ikke er innlegg, snart!

 

Jeg har enda ikke tatt standpunkt til om han burde sparkes eller ikke. Det eneste jeg vet, er at det er blitt gjort en alt for dårlig jobb til nå og at skiftet til det bedre må komme nå.

Lenke til kommentar

Selv om Mata er en spiller jeg digger, så var det jo ikke akkurat det vi trengte. Moyes viste også der at han ikke har peil. "kjøp et stort navn for masse penger så får vi mer tid". Funker ikke sånn. Når det er sagt så GLEDER jeg meg til å se hvordan Mata funker med en ny, bra manager. Han kan fort bli oppskriften på suksess for United. Bare Moyes kommer seg ut. Han hadde spilt innlegg mot en enslig Messi i boksen.

Lenke til kommentar

For de som mener at Moyes bare spiller ut til kant og bruker innlegg, så kan dere sjekke statistikken de siste 10 årene. Everton har mye mindre crosser enn vi har hatt.

Jeg tror Moyes er en person som kan fornye og modernisere seg selv, og håper at han kan bringe klubben vår videre. Akkurat nå er det å tro på Moyes det samme som å tro på gud for meg, bare tull! Men han skal få til sommeren av meg.'

 

 

Edit: Redigert en helt elendig setning.

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Selv om Mata er en spiller jeg digger, så var det jo ikke akkurat det vi trengte. Moyes viste også der at han ikke har peil. "kjøp et stort navn for masse penger så får vi mer tid". Funker ikke sånn. Når det er sagt så GLEDER jeg meg til å se hvordan Mata funker med en ny, bra manager. Han kan fort bli oppskriften på suksess for United. Bare Moyes kommer seg ut. Han hadde spilt innlegg mot en enslig Messi i boksen.

Delvis enig med deg her. Når det kommer til Mata kjøpet, mener jeg at det var et kjøpt som var for godt til å la være. Det er en spiller vi virkelig kan få bruk for og at han ble handlet nå i januar var helt riktig. Først og fremst fordi jeg trodde han kom til å være en boost (desverre ble det ikke sånn) og for det andre siden han er en verdensklassespiller.

 

At han ikke er det vi trenger, vet vel alle - t.o.m. Moyes vet det. Til sommeren får vi en ny venstreback og en eller to midtbanespiller(e). Tror vi går en bedre tid i vente, selv om jeg ikke vet om det blir med Moyes eller ikke.

Lenke til kommentar

Forstår ikke at folk er spente på hva Moyes gjør til sommeren. Se på den sinnsyke angrepsrekka han har på laget sitt: Kagawa, Januzaj, Rooney, Rvp, Mata.. Se hvor lite han får utav dem, hvor kjedelig fotball de spiller. Jeg vil ikke at Moyes skal bytte ut en hel hau med spillere jeg liker i United, da vil jeg heller at united bytter ut Moyes som ikke klarer å motivere, overbevise, eller prestere.

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Det er litt vanskelig å svare på egentlig, vanskelig for meg. Jeg tar meg selv flere ganger i å spørre meg selv om jeg virkelig tror på bedring, på en framtid med Moyes. Ja, jeg gjør det selv om noen av grunnene er en psykisk tvang pga. at jeg er realistisk. Utdypning: Moyes kommer ikke til å få sparken til sommeren og hvertfall ikke før sommeren, uansett hvor dårlig han gjør det. Moyes kommer til å få hele vinduet og neste sesong til å forme Manchester United som han ønsker at de skal være. Derfor prøver jeg å ikke bruke energi på å ønske han bort - han blir ikke borte med det første. Jeg ønsker heller å se framover og håpe på bedring.

 

"Men herregud, ønsker vi innleggsfotball?! Er du idiot eller?" - Andre.

Tja, her tror jeg absolutt alle tar feil. Everton har hatt mindre innlegg de 10 siste årene enn hva Manchester United har hatt. SAF var utrolig glad i kantspill og under han var vi kanskje verdens beste lag på akkurat det. Problemet vi ser nå om dagen tror jeg stammer fra flere hold: Spillere som ikke presterer, spillere som gjør feil, spillere som har lav selvtillit - trener under press, trener som ikke helt forstår hvordan han skal få laget til å spille, en trener med lav taktisk forståelse (kan være). Det tror jeg ikke er så ille uansett, så lenge han får respekten og prestasjonene ut av spillergruppa. Jeg tror prestasjonene vi ser er "den lette utvei", fordi motstandere lar oss komme til innlegg - det er den enkelste fotballen å forsvare seg mot.

 

SAF var ikke en manager som tok del i trening og kampforberedelse (i de siste årene i hvertfall), det gjorde assistentene og trenerne. Derfor tror jeg at Moyes kan få hjelp til sidene han ikke er så gode på, akkurat som SAF.

 

Det aller viktigste for Manchester United fremover er å få spillerne våre til å prestere, uavhengig av hvem som leder oss. Jeg tror at tapet av autoritetsfiguren SAF var mye større enn noen trodde det kom til å være. Jeg tror spillerne fikk seg en knekk og at foranringen som Moyes (og alle andre som evt hadde kommet for Moyes) innførte ble for mye på en gang. Når man da legger sammen en dårlig taktikk, dårlige bytter og dårlig rotasjon - ja, da blir det svakt og dårlig. Jeg skjønner godt at folk ønsker Moyes bort, jeg forstår det veldig godt. Men jeg tror ikke det er riktig, ikke ennå. Jeg ønsker heller at han får ett år for mye enn ett for lite. Fotballen vi hadde under SAF siden CR dro fra oss har vært helt ræv. Vi har spilt kjedelig fotball og har en hel bråte med kamper der vi har vunnet med 1 mål. Fornyingen av Manchester United kommer til å ta litt tid, men til slutt spiller vi nok bra fotball igjen - der er Liverpool et kjempe eksempel. Brendan har virkelig gjort en fantastisk jobb med den gruppa.

 

Jeg vet ikke om Moyes er den riktige og jeg lurer egentlig på det samme selv. Jeg har flere ganger tenkt at nå må han bort, men ender bestandig opp med at han må få bli litt til. Jeg tror han sitter etter sommeren også, derfor prøver jeg å være positiv. Det virker som at spillerne trives under Moyes og jeg tror at når selvtilliten kommer tilbake, kommer seierne også.

 

 

Forstår ikke at folk er spente på hva Moyes gjør til sommeren. Se på den sinnsyke angrepsrekka han har på laget sitt: Kagawa, Januzaj, Rooney, Rvp, Mata.. Se hvor lite han får utav dem, hvor kjedelig fotball de spiller. Jeg vil ikke at Moyes skal bytte ut en hel hau med spillere jeg liker i United, da vil jeg heller at united bytter ut Moyes som ikke klarer å motivere, overbevise, eller prestere.

Ferdinan, Vidic, og Evra forsvinner, det vet vi. Vi trenger ikke ekstra skyts i forsvar, uten tvil! I tillegg har vi en alt for svak midtbane og jeg tror det kommer inn i alle fall 2 sentrale midtbane spillere. I tillegg har vi ekstremt svake kanter. Det er bare Nani som har høyt nok nivå til å spille for United hvis vi skal spille kantspill, men han presterer nesten aldri. Valencia er veldig god til å løpe fram og tilbake, men kan ikke legge inn.

 

Ja, jeg tror det blir en veldig spennende sommer. Allerede på de tallene over ser vi at vi trenger 4-5 nye spillere (1 midtstopper, 1 venstreback, 2 midtbane spillere og kanskje en kant). Jeg gleder meg og håper at han drar flere stornavn til oss, uten at vi bruker for mye penger. Vi må gjerne kjøpe unge spillere, men vi trenger en med rutine på midten også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...