Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vaginaguiden, den nye og forbedrede


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som var redningen for meg var en klitorisolje som skulle øke følsomheten og gjøre det lettere å få orgasmer. Etter at jeg tok den i bruk, så løsnet alt og så plutselig hadde alt løsnet selv uten bruk av den.

 

Hvor får man tak i denne? :)

 

Søk på kondomeriet.no gav 0 treff, men den kalles kanskje noe annet?

Anonymous poster hash: 575a7...24e

 

Anonymous poster hash: 575a7...24e

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei jeg har et spm om sex.

jeg hadde sex for en stund siden, og han sa at jeg presset han ut hele tiden.

jeg kan ikke noe for det, jeg blir så opphisset og musklene i underlive trekker seg sånn sammen, det hender hvær gang jeg har sex, har hendt flere ganger at jeg "spruter" hvis jeg kan kalle det det, å jeg har de deiligste orgasmer.

Er det noe galt? ettersåm han sa jeg presset han ut, vill jo at gutten skal ha det like deilig som jeg.

Lenke til kommentar

Nei. Er ikke noe galt. Vi får sammentrekninger i musklene der nede når vi får orgasme. Kvinnelig ejakulasjon er det ikke noe galt med heller. Nyt det!

 

Han får jobbe mer for å holde seg inne da ;) - jeg har hørt at sammentrekningene er gode fordi de kniper rundt kuken.

 

Er ikke alle som får slike orgasmer heller, så han kan jo føle seg litt spesiell eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Hei jeg har et spm om sex.

jeg hadde sex for en stund siden, og han sa at jeg presset han ut hele tiden.

jeg kan ikke noe for det, jeg blir så opphisset og musklene i underlive trekker seg sånn sammen, det hender hvær gang jeg har sex, har hendt flere ganger at jeg "spruter" hvis jeg kan kalle det det, å jeg har de deiligste orgasmer.

Er det noe galt? ettersåm han sa jeg presset han ut, vill jo at gutten skal ha det like deilig som jeg.

Om han ikke er skikkelig stiv, og du får til å knipe skikkelig kan det hende du klemmer han ut. Jeg har ikke opplevd sånt som et problem, heller tvert om. Spesielt ei jeg var sammen med hadde en fantastisk muskulatur der nedi, kunne knipe tak så det NESTEN var vondt. Det var i alle fall noe JEG satte pris på :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hei jeg har et spm om sex.

jeg hadde sex for en stund siden, og han sa at jeg presset han ut hele tiden.

jeg kan ikke noe for det, jeg blir så opphisset og musklene i underlive trekker seg sånn sammen, det hender hvær gang jeg har sex, har hendt flere ganger at jeg "spruter" hvis jeg kan kalle det det, å jeg har de deiligste orgasmer.

Er det noe galt? ettersåm han sa jeg presset han ut, vill jo at gutten skal ha det like deilig som jeg.

Om han ikke er skikkelig stiv, og du får til å knipe skikkelig kan det hende du klemmer han ut. Jeg har ikke opplevd sånt som et problem, heller tvert om. Spesielt ei jeg var sammen med hadde en fantastisk muskulatur der nedi, kunne knipe tak så det NESTEN var vondt. Det var i alle fall noe JEG satte pris på :)

 

 

Hver sin smak sikkert ;). Bra det er flere som er slik som meg, ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg fant min på flirt sine sider, mulig den står under annet.

Skal vi se: http://flirt.no/orgasmekrem/on

Den hjalp meg veldig i alle fall.

Da var den bestilt :) Funker vel fett under sex også?
Åja, er du gal? Go for it :)

 

Jeg kjøpte hovedsaklig for å bruke ved sex, men har tatt på før egentid for å teste ;)

 

Ååå gleder meg ^^

 

Er det bare jeg som sovner etter jeg har onanert?

Endret av Nudelpus
Lenke til kommentar

Nei. Er ikke noe galt. Vi får sammentrekninger i musklene der nede når vi får orgasme. Kvinnelig ejakulasjon er det ikke noe galt med heller. Nyt det!

 

Han får jobbe mer for å holde seg inne da ;) - jeg har hørt at sammentrekningene er gode fordi de kniper rundt kuken.

 

Er ikke alle som får slike orgasmer heller, så han kan jo føle seg litt spesiell eller noe sånt.

Det finnes også de som kommer så hardt at de kniper deg ut og du ikke kommer deg inn igjen på en liten stund :p

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

jei!! vaginatråd!!

 

slitt mye psykisk før å hatt masse dårlige oplevelser rundt sex, men i høst løsnet det å jeg fikk meg en sexuell venn som åpna ei helt ny bok for meg:

 

BRA VILL Å HEFTIG SEX!

 

 

å jeg kan visst og sprute xD så... vi får glemme de tapte år å fortsette å komme nå vertfal :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Proppen har løsna, kan man si...?

 

jei!! vaginatråd!!

 

slitt mye psykisk før å hatt masse dårlige oplevelser rundt sex, men i høst løsnet det å jeg fikk meg en sexuell venn som åpna ei helt ny bok for meg:

 

BRA VILL Å HEFTIG SEX!

 

 

å jeg kan visst og sprute xD så... vi får glemme de tapte år å fortsette å komme nå vertfal :p

Lenke til kommentar

 

Proppen har løsna, kan man si...?

 

jei!! vaginatråd!!

 

slitt mye psykisk før å hatt masse dårlige oplevelser rundt sex, men i høst løsnet det å jeg fikk meg en sexuell venn som åpna ei helt ny bok for meg:

 

BRA VILL Å HEFTIG SEX!

 

 

å jeg kan visst og sprute xD så... vi får glemme de tapte år å fortsette å komme nå vertfal :p

 

 

ja, det er utrolig herlig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...