Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vaginaguiden, den nye og forbedrede


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig! Kjente det kriblet litt mens jeg leste innlegget :p Da er det definitivt bra skrevet.

 

Okei, mitt spørsmål gjelder g-punkt-orgasme/stimulering. Er det normalt at jenter også stimulerer g-punktet når de onanerer? Fordi jeg har alltid kun nøyd meg med klitten. Skulle veldig gjerne gjort noe med g-punktet også, men jeg får rett og slett ikke noe ut av det. Blir som å fingre i en geleklump liksom. Litt næsty. Hva gjør jeg feil?

 

Humm... Kom på det nå. Du kan jo også ha med SOI/UVI/candida albican?

Lenke til kommentar

Er det lov å diskutere?

 

Hva du liker å stimulere er vel opp til deg, Nudelpus? Hvis du har det godt uten å fingre etter g-punktet, er det jo bare å fortsette sånn? Men klart, hvis du er nysgjerrig eller vet hva du går glipp av, er det jo ingenting i veien for å utforske videre innover?

Gjør det du har lyst til, mener jeg...! :)

Endret av johanf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg sliter med å nå den på egenhånd ja. Får stikke en tur innom Kondomeriet og høre :)

Få deg en Mr. Rabit eller noe? Det enkleste er jo å bare nøy seg med klitten, men synes det er ti ganger bedre med noe inni seg samtidig som stimulerer g-punktet/man kan klemme rundt.

Lenke til kommentar

Herlig! Kjente det kriblet litt mens jeg leste innlegget :p Da er det definitivt bra skrevet.

 

Okei, mitt spørsmål gjelder g-punkt-orgasme/stimulering. Er det normalt at jenter også stimulerer g-punktet når de onanerer? Fordi jeg har alltid kun nøyd meg med klitten. Skulle veldig gjerne gjort noe med g-punktet også, men jeg får rett og slett ikke noe ut av det. Blir som å fingre i en geleklump liksom. Litt næsty. Hva gjør jeg feil?

 

Humm... Kom på det nå. Du kan jo også ha med SOI/UVI/candida albican?

 

Prøv en Mr. Rabbit, den tar g-punkt og klitoris samtidig, kjempefin førstegangs dildo / vibrator! :)

Lenke til kommentar

Har opplevd en del vaginaleorgasmer. Med tidligere partner var det stort sett de det gikk i og jeg kom lettest i vanlig misjonær hvis jeg "klenget" meg litt inntill han. Han hadde tykk penis så det ble mye friksjon. Disse orgasmene er i klasse for seg selv og jeg opplevde dem som langt mer intense enn klitorisorgasmene. I de heftigste vaginalorgasmene føltes det nesten som jeg falt inn i min egen verden og jeg ble liggende i senga helt fjern lenge etterpå. En slags rus. Det var også langt mer langvarige orgasmer enn de som var stimulerte av klitoris.

 

Har i ettertid hatt partnere med tynnere penis (ikke små, men tynnere) og det må mye mer "jobb" til for å få vaginale orgasmer da. Men hvis vi holder på i misjoneren så kommer jeg vanligvis til slutt spesielt hvis han har varmet meg godt opp.



Anonymous poster hash: 4a1f4...225
Lenke til kommentar

Ser ut som 80% sliter med det.

 

http://www.side2.no/helse/article3464796.ece

 

Før hadde jeg psykiske sperrer rundt orgasme og mente det var svært vanskelig for meg å få dem, men etter at jeg ble kvitt sperren så får jeg ulike orgasmer veldig ofte og flere ganger hver gang.

 

Vil tro at størrelsen har noe å si for stimulering etc. Prøvde en dildo på 23 cm, den vsr relativt stor - ikke dumt ;)

Lenke til kommentar

Ja, hadde sperrer på det også i den forstand at jeg nesten aldri fikk det ved sex. Fikk klitorisorgasmer alene, men kunne slite. Etter at det løsnet, så får jeg mye lettere det i samleie. Vaginalorgasmer får jeg hver gang. Tiden varierer. Tror hvor kåt jeg er spiller inn også selv om jeg son regel alltid er veldig kåt.

 

Mye annet som spiller inn også, f,eks hva jeg tenker på eller om han prater litt dirty til meg og sånt ;)

Lenke til kommentar

Får du lettest klitorisorgasme ved å bruke fingrene, eller synes du vibrator er best? Synes gutter at det er greit at jenter tyr til vibrator under sex?

 

Snakke dirty ja.! interessant. Er det bra å være "avhengig" av visuell stimuli for å oppnå orgasme?

Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke. Har aldri brukt visuell stimuli, kun det jeg har sett for meg eller tenkt på.

 

Jeg har alltid fått til lettest ved vibrator. Bullet er gull, men helst med dildo i samtidig. Ikke eksprimentert noe med bullet under sex enda, meb skal visst være veldig bra. Tror nok mange gutter synes det er greit.

 

Hva man trenger å gjøre eller se for å oppnå orgasme får vel hver enkelt finne ut av selv :)

Lenke til kommentar

Hvor mange prosent av jenter får vaginale orgasmer? Du får vaginal orgasme fordi han treffer g-punktet ikke sant, hvorfor får ikke alle jenter vaginalorgasme da?

 

Stimulering av g-punktet er ikke for alle nødvendig for å få vaginalorgasme, og i vanlig misjonærstilling er det ikke lett å "treffe" g-punktet heller. Det gjør du lettere i andre stillinger som bakfra for eksempel, eller ved dyp penetrering hvor hun ligger på rygg med bena over skuldrene hans.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...