Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Cardiff City


Christiαno

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2-0 slutt. Den satt laaaaaangt inne. Dårlig kamp, men vi vant greit nok til slutt.

 

Jeg er bekymret over spissituasjonen vår nå. Giroud og Bendtner ute. Podolski fungerte overhodet ikke alene på topp.

 

Nå har vi nye Tottenham hjemme i cupen til helgen. Blir spennende å se hvordan vi takler det med et B-preget lag.

Lenke til kommentar

En av de deiligste seirene denne sesongen. Er så herlig når den bedrittne taktikken Cardiff utøvte her ikke lønner seg. Etter denne kampen har jeg et intenst ønske om at de rykker ned, og at Solskjær ikke tar jobben.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du har et slikt hatforhold til Cardiff? De må jo få lov til å forsvare seg, og det er det de kom til London for å gjøre. Veldig mange lag kommer til Emirates for å forsvare seg, og det er bare noe Arsenal må finne seg i. Cardiff spilte en god kamp!

Endret av Christiαno
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du har et slikt hatforhold til Cardiff? De må jo få lov til å forsvare seg, og det er det de kom til London for å gjøre. Veldig mange lag kommer til Emirates for å forsvare seg, og det er bare noe Arsenal må finne seg i. Cardiff spilte en god kamp!

 

Ingen respekt for lag som velger å spille på den måten. Når alt kommer til alt handler fotball om underholdning, og de drepte all form for den ved å spille den taktikken.

 

Win with pride, lose with dignity.

Lenke til kommentar

 

Ingen respekt for lag som velger å spille på den måten. Når alt kommer til alt handler fotball om underholdning, og de drepte all form for den ved å spille den taktikken.

 

Win with pride, lose with dignity.

Cardiff spiller jo ikke slik hver kamp. Matchen der de slo City 3-2 for noen måneder siden er favorittkampen min så langt i denne sesongen (som ikke inkluderer Arsenal). De fortjener da ikke å rykke ned bare fordi de spiller defensivt i én kamp? Dessuten regner jeg med at Solskjær får orden på laget igjen!

Lenke til kommentar

Deilig at vi vant tilslutt, helt fortjent. Selv om vi var tafatte før det endelig ble to innbytting, også enda det kunne ha vært straffe for begge lagene. Korrekt av Jon Moss å ikke dømme noe av dem.

 

Kjipt at Bendtner er skadet, deilig å ha ham på laget uansett hva dere enn sier. Giroud ville ikke ha stått der eller i det minste klarte å putte sånt mål.

Lenke til kommentar

Overrasket INGEN nevner Sagna her? Vant faen alle hodeduellene defensivt og offensivt, og vant en der det gjaldt mest også på 1-0 som gir retur. Syk syk spiller.

 

Sagna er seriøst beste høyrebacken i PL.

 

Er så vant til det bare. Sagna er og blir fabelaktig. Håper så virkelig at han signerer for 2-3 ekstra år.

 

Ellers: Tell me something I don't know. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...