Gå til innhold

De viktigste forskjellene på Xbox One, PlayStation 4 og Wii U


Anbefalte innlegg

Wii U er egentlig den eneste konsollen jeg er interessert i. Den er den eneste som gir meg noe som jeg faktisk er interessert i som jeg samtidig ikke kan få i bedre utgave på PC.

 

 

Wii U er min favoritt så langt

 

Må si meg enig i dette. Selvfølgelig så er det flere faktorer å ta tak i. I min mening så om du er ute etter best mulig grafikk ifra en av disse 3 konsollene så er PS4 overlegen. Er du ute etter best mulig grafikk bare "generelt" så vil du uansett går for en gaming PC og ikke konsoll.

 

Det viktigste en konsoll etter grafikk kan selge er da de eksklusive spillene og sålangt så har ikke Xbox One eller PS4 noen store titler å backe seg med.

 

Igjen etter min mening så det største som PS4 har som er ute er InFamous: Second Son, eventuelt Last of Us, men er en Remaster og det viser jo bare hvor trist lite gode spill vi ha sålangt som er ekslusive.

 

Til Xbox One trur jeg at jeg må velge Killer Instinct. Vil egentlig si Titanfall, men er litt gråsone siden det også er på PC.

 

Wii U har klart å få ett par gode eksklusive titler allerede, men vil si at den beste sålangt i min mening er Donkey Kong Country: Tropical Freeze.

 

 

Støtten til Wii U virker dessverre som den dør litt ut. Både EA og Ubisoft vil slutten å backe den med de største titlene sine. PS4, Xbox One og PC får derimot på lik linje alle store titler fra tredje parts utviklere.

 

Sorry Wii U, men du ble kjøpt bare for first party spillene dine så håper virkelig du blir å komme med noen flere etterhvert.

 

PS4 virker med sin fremtidige eksklusive lineup, Bloodborne, Uncharted 4, God of War f.eks

 

Xbox One sin er ikke dum den heller, men har aldri vært stor fan av Halo. For cartoony stil. Quantum Break derimot har god potensial. Håper bare det kommer til PC.

 

WII U har Zelda i fremtiden, Super Smash Bros og mere mario. Håper bare de klarer å komme med mere morsomme spill som f.eks Yoshi's Wooly World.

 

 

 

Alle 3 konsollene har sine egne særpreg og spill som gjør at de er verd å eie. Håper bare de kommer mere unike ting til hver av dem som gjør at de blir enda mer unik og at det ikke vil være så mye prat om bare kraften til de forsjellige maskinene, men hvor kule de forsjellige spillene er til maskinene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...