Gå til innhold

Kamptråd - Norwich vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, tydelig at United gjengen tar til seg alt Brightside sier.

 

Lenge siden jeg har kost meg å nye under en United kamp som jeg gjorde her. Det lover jammen ikke godt for dette laget.

 

Lover jammen ikke godt for dette laget nei, heldigvis er det ikke dette laget om skal spille resten av kampene.

 

Hva skjer når Rooney og RVP kommer tilbake? Når Valencia, som har vært en av uniteds beste denne sesongen, og når Rafael kommer tilbake fra skade?

 

Og tenk om RVP kommer i samme scoringsform som i fjor? Det er ikke helt usansynlig.

 

Årets verste omgang, uten tvil, men det faktum at United klarer å vinne denne kampen bør ikke akuratt væreen nytelse for andre supportere.

 

Jeg er fullt klar over at United ikke har vært bra nok denne sesongen, men det er fortsatt ikke for sent for United å kjempe om gullet, men først må de bli mer stabile, for de spiller ikke like dårlig som idag i hver kamp, da har du ikke sett dem i år.

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

La pjokken holde på da. Relativt simpel match å gjennomskue Bright her. United har tatt sånne seiere hele tiden under SAF.

 

Nytelse å tenke på at andrelaget til United (som vi spiller med i dag) hadde havnet over andrelaget til Arsenal 10 av 10 ganger. Førstelaget 9 av 10 også forsåvidt, men de har vi spilt med en brøkdel av kampene hittil i sesongen. Ta deg en bjørnunge og ro ned litt a, Bright :)

Lenke til kommentar

Første kampen jeg ikke fikk sett denne sesongen, kanskje like greit det når jeg skumleser gjennom tråden. Tatt lagoppstillingen i betraktning så smaker det ekstra deilig med 3p her. Takk til herr Brightside som byr på underholdning underveis. United møter Spurs onsdag kveld, sørg for at du ikke har andre planer da.

Lenke til kommentar

Føkkings troll, finn ett lag som har vunnet en PL sesong uten en del flaks igjennom en sesong a. Det trengs nemlig for å vinne denne ligaen uansett hvor banalt trangsynt det går ann og bli. Sist Arsenal vant ligaen feks så var vel også det en med en god porsjon flaks.

 

 

Vanvittig dårlig kamp av United, som vi har sett en del opp igjennom årene, men de var flinke til å utnytte en feil fra Forsvaret til sitt eget favør, og ro seieren og 3 poeng i land, nok en gang.

 

United vinner ikke ligaen, det gjør Chelsea eller City. Men United havner innenfor topp 4.

Veldig viktig kamp på Onsdag nå, håper gutta fortsetter med seiersformen!

Lenke til kommentar

Blir kvalm av å se måten vi avslutter kampen på i dag. Makan til drøying av tid og holde på ball ved cornerflagget. Det er feigt og det kalles ikke fotball hvertfall. Jeg kunne heller tatt et angripende United og 1-1. True story. Når vi kontrer 4 mot 3 helt på tampen og man går rett til cornerflagget og bremser opp i stedet for å prøve å sette spikeren i kista, så er det noe riv ruskende galt. Denne tankegangen er det best Moyes gir slipp på asap.

HELT enig!

 

Vi har flere kontringsmuligheter, som vi suller bort nede ved cornerflagget. I stedet for å få en avslutning eller to på mål, og kanskje punktere kampen, gir vi bort ballen etter å ha drøyet 5-10 sekund. Helt latterlig. Det blir farlig den gangen Welbeck ønsker å vise han fortjener en plass på laget, men Cleverley "ufarliggjør" selvsagt alt med å trille den ut til Young, som igjen skal bruke kjempekreftene sine til å skjerme ballen de siste 5 minuttene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...