Gå til innhold

Beste 120hz skjerm?


xtyfoonx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne her er det visst også veldig mye bra snakk om, spesielt med Lightboost :) Så har vi jo BenQ sin 144Hz som jeg har personlig har prøvd og kan si er knall! :) BenQ sin er den eneste jeg har prøvd, men jeg ser mange sier at Asus sin er bedre.. Valget får være ditt, alle skjermene nevnt i denne posten er gode, og det er vell kun personlige meninger som skiller hvilken skjerm du helst vil ha ;)

Lenke til kommentar

Denne her er det visst også veldig mye bra snakk om, spesielt med Lightboost :) Så har vi jo BenQ sin 144Hz som jeg har personlig har prøvd og kan si er knall! :) BenQ sin er den eneste jeg har prøvd, men jeg ser mange sier at Asus sin er bedre.. Valget får være ditt, alle skjermene nevnt i denne posten er gode, og det er vell kun personlige meninger som skiller hvilken skjerm du helst vil ha ;)

Hadde vert fint med link til benq skjermen

Lenke til kommentar

haha uff gikk litt fort i svingene :pThere you go

 

EDIT:faen som feiler ctrl+v idag da...

Ser at den Asus skjermen er en av de mest solgte fortiden på komplett men jeg må si jeg liker Benq sin stil bedre. Tror du jeg skal gå for 2411 i forhold til 2420 og den asus skjermen? Eller mener du at det er det samme hvilken jeg går for av dem at de er såpass like og jeg vill ikke merke noen forskjell. Forresten så har jeg asus skjerm fra før som jeg tenker å bruke som ekstra skjerm hvis det har noe å si. Kan si litt om specsa til Pcen min også vis det vill påvirke noe som helst.

Endret av xtyfoonx
Lenke til kommentar

Akkurat det vet jeg ikke, men jeg har prøvd 2420 før, og den er knallbra, tviler det er alt for stor forskjell ;)

Ja tenker det blir litt mye med 700 ekstra for noe som ikke kommer til å være noen forskjell. Tenker jeg går for Asus`en eller 2411 jeg da :D takk for hjelp! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

248QE og XL2411T har omtrent samme panelet, spiller ikke så stor rolle hva du velger. Har selv Asus sin og er fornøyd med den :)

En fordel med Asus kan være at den vil få mulighet for oppgradering til G-sync ved å bytte en PCB i skjermen, har ikke hørt om andre som skal få denne muligheten.

Lenke til kommentar

248QE og XL2411T har omtrent samme panelet, spiller ikke så stor rolle hva du velger. Har selv Asus sin og er fornøyd med den :)

En fordel med Asus kan være at den vil få mulighet for oppgradering til G-sync ved å bytte en PCB i skjermen, har ikke hørt om andre som skal få denne muligheten.

Hva er en PCB og hva er egenltig G-Sync forklart fra en person? Har hørt om G-Sync men vet ikke hva det er.

Lenke til kommentar

Ja, men ikke kjøp g-sync skjerm nå

Det er nok litt tidlig for gsync enda ja, blir sikkert billigere etterhvert også.

Uansett er det ikke noe poeng i det for oss som kjører spill i 120 fps fra før. Det er mer for at du skal få en bra spillopplevelse med lavere skjermkort, f.eks kan du få en god spillopplevelse (vel....) med 40 fps hevdes det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nok litt tidlig for gsync enda ja, blir sikkert billigere etterhvert også.

Uansett er det ikke noe poeng i det for oss som kjører spill i 120 fps fra før. Det er mer for at du skal få en bra spillopplevelse med lavere skjermkort, f.eks kan du få en god spillopplevelse (vel....) med 40 fps hevdes det.

Hadde vert bra på gaming laptoper som som har mye dårligere frame rate
  • Liker 1
Lenke til kommentar

LOL følger veldig mye med på Linus men må ha droppet denne videoen på en eller annen måte. Takk

Edit: må man ha Nvidia skjermkort for å få g-sync?

Kan ha noe å si at det ikke var LinusTechTips, men NCIX, som Linus for et drøy år(?) siden sa han skulle slutte å lage videoer for, men lager fortsatt rundt en i uken :lol:

 

Ville nok også ventet med Asus sin om du er ute etter G-Sync, men det er da fortsatt en fantastisk god skjerm :)

Lenke til kommentar

Kan ha noe å si at det ikke var LinusTechTips, men NCIX, som Linus for et drøy år(?) siden sa han skulle slutte å lage videoer for, men lager fortsatt rundt en i uken :lol:

 

Ville nok også ventet med Asus sin om du er ute etter G-Sync, men det er da fortsatt en fantastisk god skjerm :)

Men er det G-sync kun for Nividia Skjermkort? jeg har amd skjønner du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...