Gå til innhold

Kamptråd: West Ham - Arsenal, Boxing Day kl. 16.00


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ramsey er sterkt overvurdert mens Podolski er sterkt undervurdert. Ramsey gjorde det bra tidligere i sesongen ja, men det var mot relativt lette motstandere. Podolski er sinnsykt god på lange avstander og bruker sjansene sine.

 

Forøvrig synes jeg Cazorla burde få sitte på benken neste kamp. Mye dårlig spill fra den fyren.. blir skrytt opp i skyene av kommentatorene men han gjør masse feilpassninger og er elendig på frisparkene.

Lenke til kommentar

Ramsey er sterkt overvurdert mens Podolski er sterkt undervurdert. Ramsey gjorde det bra tidligere i sesongen ja, men det var mot relativt lette motstandere. Podolski er sinnsykt god på lange avstander og bruker sjansene sine.

 

Forøvrig synes jeg Cazorla burde få sitte på benken neste kamp. Mye dårlig spill fra den fyren.. blir skrytt opp i skyene av kommentatorene men han gjør masse feilpassninger og er elendig på frisparkene.

 

Are you Benbjo in disguise?

 

I 2013 har Ramsey vært vår desidert beste spiller. De siste to-tre kampene har han hatt noen personlige feil og virker å ha mistet litt selvtillit. Er sikker på at han kommer tilbake igjen, om hele laget kan få litt medvind igjen. Mange tøffe kamper i det siste.

 

Podolski er en svingod avslutter, og that's it. Ja, han slo et godt innlegg til Theo i dag, og han kan bidra med andre ting og, men Giroud er en klasse over Podolski på hold-up og det å spille de andre gode. En Giroudski ville vært en jævlig god spiss, men dessverre er de to forskjellige spillere. Ser helst at vi handler i januar.

 

Cazorla dårlig? I dag var han meget solid syns jeg. Virket sulten etter at han ble benket mot Chelsea. Spørs om han får starte mot Newcastle, men syns fortsatt han virker som en solid spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...