Gå til innhold

Dustinhome "Sendes innen 1-3 dager"


Anbefalte innlegg

Bestilte prosessor og hovedkort fra Dustinhome den 12.12.2013.

Hovedkortet hadde status som "Sendes innen 1-3 dager" noe jeg anså som ok da jeg værtfall kunne forvente å få pakken rundt juletider.

 

Fikk tidligere denne uka mail med endring av forventet leveranse til 20.12.2013. Litt bittert, men ok.

 

Nå fikk jeg enda en mail med endring av leveranse til 8.1.2014.....

 

Hadde vært flott med en mail eller telefon om eventuell endring av ordre til tilsvarende produkt for å få det i tide til jul.

 

Tenkte det var en god idè å lufte irritasjonen en plass.

Får prøve å ringe å ordne noe.

 

Edit: Nydelig. Tollpost har begrenset drift i romjula, noe som betyr at jeg ikke har sjans til å få levert en eventuell ny ordre i år. Da får man bare bite tenna sammen og vente til over nyttår, så har man lært til neste desember at jul = god tålmodighet.

Endret av Cheesepolice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit: Nydelig. Tollpost har begrenset drift i romjula, noe som betyr at jeg ikke har sjans til å få levert en eventuell ny ordre i år. Da får man bare bite tenna sammen og vente til over nyttår, så har man lært til neste desember at jul = god tålmodighet.

Til neste år? Burde du ikke ha lært det i fjor, eller året før?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

sitter selv og venter på en del utstyr fra dustin. Bestilte i forrige helg (29/12) og hadde håpt at den skulle komme til mandagen 06/01, men orderen er kjedelig nok urørt. Virker som om at det er kø hos dustin eller sykmeldte arbeidere da kundeservice ikke heller svarer på e-post.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...