Gå til innhold

ABIT IS7(non-G) med Gigabit LAN?


norrick

Anbefalte innlegg

Satt sammen en maskin med et ABIT IS7 hovedkort og ble ganske så overrasket av at dette kortet hadde integrert Gb-NIC!

Win XP detekterte NIC til 3COM 3C940 og ikke som et realtek 10/100Mbs.

Ser ut som at ABIT er i det spandable hjørnet og lar mange av IS7 kortetene nyte av overskuddslageret med 3C940 chips.

Jeg har også lest dette rundt på div ABIT forum og det ville vært moro å få bekreftet om det finnes mange nordmenn som også har vært så heldige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er også eier av et Abit IS7 med 3COM 3C940 Gigabit Lan :D Slet litt med driverinstalleringen av dette nettverkskortet. Ikke så rart kanskje med tanke på at jeg trodde det var et basert på RealTek 8)

 

Noe annet som jeg også har lagt merke til hva kortet mitt angår, er at dette har innebygget infarød enhet. Er i alle fall det jeg får beskjed om i enhetsbehandlingen.

 

Ny revisjon kanskje?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er også eier av et Abit IS7 med 3COM 3C940 Gigabit Lan :D Slet litt med driverinstalleringen av dette nettverkskortet. Ikke så rart kanskje med tanke på at jeg trodde det var et basert på RealTek 8)

 

Noe annet som jeg også har lagt merke til hva kortet mitt angår, er at dette har innebygget infarød enhet. Er i alle fall det jeg får beskjed om i enhetsbehandlingen.

 

Ny revisjon kanskje?

hm....

 

Det er vel ikke tilfeldigvis det kortet jeg er i ferd med å kjøpe av deg?

 

(sorry for off-topic)

 

mvh

 

ridgea

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...