Gå til innhold

Hva skal den perfekte lommebok inneholde?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Men du kan godt tenke på slags varme jeg får fra dem.

Jeg kan nesten få akutte selvmordstanker, f. eks. tenker jeg at jeg skal hive meg foran neste buss... hvis jeg får de tankene, skynter jeg meg å ta frem noen vers, også føler jeg mye bedre! Spiller ingen rolle hva slags vers det er, bare det inneholder noe med Jesus! Da får livet plutselig mer mening!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg kjøpte to, og har tatt i bruk den ene. Bor for tiden i østfold.

 

Ser nå at det står 12. desember på papirene jeg fikk fra Crabby, men jeg bestilte faktisk den 10. om jeg ser i historikke på e-posten.

 

Må si at konseptet er helt supert, men kvaliteten er rett og slett elendig.

 

Strikke rundt holder på å falle i fra hverandre. Bunnen har begynt å rakne, og alt dette etter rett under 1 måneds bruk.

 

Får håpe de kommer med en ny og oppdatert versjon om ikke så lenge, og at de da klarer å få på plass bedre kvalitet og en bedre måte for oppbevaring av 1-3 nøkler.

Lenke til kommentar

Den optimale lommeboken innholder noen andre sine penger.

 

Min lommebok er fra RE: (ja, den var en gave) og inneholder VISA, Mastercard, i blant litt cash, førerkort, NAF-kort, studentbevis og nøkkelkort. Når jeg skal ut å reise, legger jeg i reiseforsikringsbevis og europeisk helsetrygdkort, samt medlemskap i Norsk Luftambulanse og Røde Kors. Andre beviser og sertifikater blir med i baggen, og jeg har elektronisk kopi av alle kortene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

En perfekt lommebok inneholder det du behøver.

 

For min egen del betyr dette den smukke sum av et debetkort, et personlig kredittkort, et firmakort, et førerkort samt et knippe egne visittkort. 1K i cash er også helt nødvendig. Kvitteringer går inn og ut når jeg lander heimen. Lommebok uten myntlomme er bevisst anskaffet.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg kjøpte to, og har tatt i bruk den ene. Bor for tiden i østfold.

 

Ser nå at det står 12. desember på papirene jeg fikk fra Crabby, men jeg bestilte faktisk den 10. om jeg ser i historikke på e-posten.

Må si at konseptet er helt supert, men kvaliteten er rett og slett elendig.

 

Strikke rundt holder på å falle i fra hverandre. Bunnen har begynt å rakne, og alt dette etter rett under 1 måneds bruk.

 

Får håpe de kommer med en ny og oppdatert versjon om ikke så lenge, og at de da klarer å få på plass bedre kvalitet og en bedre måte for oppbevaring av 1-3 nøkler.

Virker som at kvaliteten er varierende. Har hatt min siden juli 2013 og den er like fin som da jeg fikk den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...