Gå til innhold

Forhåndsbestilt Tearaway fra Zavvi - Feil vare


CaZpeR

Anbefalte innlegg

Fikk kun denne mailen:

 

Thank you for your recent order for Tearaway PS Vita. 2xxxxx

We are very sorry to inform you that due to an error in our warehouse we have dispatched the incorrect product.
We are contacting you in order for us to arrange a collection of the incorrect item which is on the way to you.
If possible, please keep the parcel in its original packaging ready to hand back to the courier.
Please can you clarify the following information so that we can arrange this as soon as possible?
A suitable collection address:
A suitable day for collection:
The date the item was received:
Your contact number:
Og det var 11/25/2013...
Endret av Tailzo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har fått mail om at de har sendt meg feil vare, men ikke fått noen hentelapp eller noenting... Har ventet lenge på Tearaway nå :(

Samme mail som jeg fikk. Har enda ikke fått pakken, men blitt oppringt av DHL. Tenker å ringe nærmeste DHL kontor i dag og høre hva som skjer. Tenker den ligger der.

 

Men noen på forumet her har fått den på posten.

Lenke til kommentar

^ Takk for svar. Jeg håper ikke jeg må betale toll for å sende det tilbake. Fint om vi kan oppdatere hverandre for å finne ut av hvordan vi løser dette.

Vi skal iallefall ikke belastes en krone for denne feilen :-P da steiler jeg iallefall :-P

 

Er veldig fristet til å bare bruke koden til tearaway. Lyst til å spille det asap.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Ser Eurogamer har skrevet om denne saken i dag, ser ut til at de ikke kan kreve å få den tilbake.

http://www.eurogamer.net/articles/2013-12-10-zavvi-threatens-customers-with-legal-action-after-accidentally-sending-free-vitas

Ser flere har skrevet om det. Videogamer har også bedt zavvi om kommentar.

 

De har jo virkelig bommet med dette brevet de har sendt ut. Ser flere forum har eksplodert mot zavvi nå. De har gjort vondt verre med dette brevet.

Lenke til kommentar

Ser Eurogamer har skrevet om denne saken i dag, ser ut til at de ikke kan kreve å få den tilbake.

http://www.eurogamer.net/articles/2013-12-10-zavvi-threatens-customers-with-legal-action-after-accidentally-sending-free-vitas

Oi, så vi kan beholde maskinene? Da kan jeg i det minste gi bort maskinen, hvis jeg betaler tollen.

 

Ser flere har skrevet om det. Videogamer har også bedt zavvi om kommentar.

 

De har jo virkelig bommet med dette brevet de har sendt ut. Ser flere forum har eksplodert mot zavvi nå. De har gjort vondt verre med dette brevet.

Ja, jeg merket det selv nå.

Lenke til kommentar

Du må nok ikke betale toll. Jeg sliter veldig med å se hvilke steg zavvi kan gjøre for å kreve maskinen tilbake. Er en feil de har gjort som de må leve med. Mest sannsynlig så er de forsikret mot slike brølere også.

Nei fuck! Nå ringte DHL meg i mens jeg var inne og hadde muntlig eksamen; shit altså, håper dem ringer igjen.

Typisk! Venter på telefon selv i dag. Hadde passet bra i dag pga. Fri.

Lenke til kommentar

Etter planen så skal det komme noen å hente min PS Vita i dag. Håper det ikke gjør noe at jeg har innløst koden for Tearaway allerede, da jeg ikke visste at de var klar over feilen de gjorde... Latterlig amatørmessig synes jeg dette her er. Kan komme med tilbakemelding om noen faktisk kommer å henter maskinen "min" idag :)

 

Er veldig spent på om de har kommet/kommer. De kom ikke for å hente min selv om jeg avtalte en dato med dem, og jeg har ikke hørt noe fra dem på snart halvannen uke.

Lenke til kommentar

 

Er veldig spent på om de har kommet/kommer. De kom ikke for å hente min selv om jeg avtalte en dato med dem, og jeg har ikke hørt noe fra dem på snart halvannen uke.

Nope.. ingen kom i går for å hente den. Jeg reiste tidlig hjem fra jobb pga dette og ingen møter opp. Endte med at jeg sendte en sur epost til zavvi som de selvsagt ikke har svart på enda.

 

For et STYR! Aller siste gang jeg bestiller noe fra zavvi eller thehut. Fikk i tillegg brevet med disse "truslene"i går, til og med når jeg har svart på epostene fra de og foreslått tidspunkt for henting av denne jævla Vitaen :-@

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...