Gå til innhold

Forhåndsbestilt Tearaway fra Zavvi - Feil vare


CaZpeR

Anbefalte innlegg

Oppretter en tråd sånn at ikke Vita-tråden blir spammet ned.

 

Dette er en tråd for oss som har forhåndsbestilt Tearaway til PS Vita på Zavvi.com.

 

Zavvi har gått på en smell og sendt ut Tearaway PS Vita Bundle med Tearaway, PS Vita konsoll, 16 GB minnekort og LBP til Vita.

 

I den forbindelse har det oppstått masse styr med retur osv. med Zavvi.

 

Selv har jeg ikke fått noen vare annet enn en "faktura" hvor de står Playstation Vita Wifi / 3G til GBP 279.

 

Har vært i kontakt med zavvi siden dag 1 om denne feilordren og har hørt hva fakturaen skal bety. Skal poste svar når dette kommer.

 

Noen her på forumet har også fått varen og organisert med henting (noe som er spennende å høre hvordan har gått).

 

Håpet mitt er at Zavvi bare sier god jul og lar ting gå av seg selv :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får håpe det ikke blir noe dritt ut av dette, hvis pakken har gått i tollen og blitt returnert ville det vært nydelig! Kanskje jeg bare kjøper tearaway digitalt, får se, kommen an på om Zavvi ordner dette og sender spillet :)

 

Hadde vært optimal løsning det ja. Klør i fingrene etter dette spillet. Heldigvis var Guacamelee med i PS+ denne måneden. Var jo et fenomentalt spill det og! :-)

Lenke til kommentar

Hvis den er sendt tilbake fra tollen er jo det fantastisk for dere. Selv venter jeg på at de skal komme og hente den hos meg. Skrev til de på søndag at onsdag passet meg best, men har ikke hørt noe etter det. Ikke kom de i dag heller. Dårlig.

 

Er dette jeg er redd for at skal skje. Jeg har stor tvil på at Zavvi klarer å organisere noe fra sin side til å ordne henting. Så er spent på hvordan dette utvikler seg.

 

Har enda ikke fått svar fra Zavvi angående "fakturaen". Men når jeg tar varenummeret i fakturaen og søker den opp på Zavvi sine hjemmesider får jeg opp PS Vita Wifi / 3G. Så det stemmer jo der, så at det er en liste fra tollvesenet kan vi vel avskrive da.

Lenke til kommentar

Nå gir jeg faktisk opp. Fikk ikke noe svar fra Zavvi annet enn at jeg måtte videresende fakturaen til en generell innboks: "[email protected]" slik at de kunne se på den. Kunne ikke si noe mer om det. De hadde iallefall ikke fått varen i retur slik jeg forstod det.

 

Og varen har enda ikke kommet... Om den er tapt i postgangen. Mon tro jeg får refundert pengene eller en ny tearaway tilsendt...

Lenke til kommentar

Hvis den er sendt tilbake fra tollen er jo det fantastisk for dere. Selv venter jeg på at de skal komme og hente den hos meg. Skrev til de på søndag at onsdag passet meg best, men har ikke hørt noe etter det. Ikke kom de i dag heller. Dårlig.

Hvem leverte pakke til deg? Endte den hos posten?

 

Ble oppringt av DHL i dag. Har ingen andre pakker på vei. Problemet er at jeg hadde ikke anledning til å ta telefonen og nummeret er direkte til kundesenteret. Så skal høre med de etterpå. Med mindre det er lagt igjen noe hjemme.

Lenke til kommentar

Ble ringt opp av DHL jeg også men hadde ikke mulighet til å ta telefonen, får se hvordan dette utarter seg.

EDIT: Kjøpte Tearaway på PSN forresten; fantastisk spill, er ordentlig kunstverk! Bare å glede seg :)

 

Ringte opp igjen nummeret som ringte meg. Men kom bare til kundesenteret. Og siden jeg ikke hadde noe sporingsnummer så kunne de ikke hjelpe. Men tyder jo på at det kan være vitaen som kommer da siden begge ble oppringt.

 

Crazy Joe Davola: er jo en fin julegave om vi fikk den :-P

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Etter planen så skal det komme noen å hente min PS Vita i dag. Håper det ikke gjør noe at jeg har innløst koden for Tearaway allerede, da jeg ikke visste at de var klar over feilen de gjorde... Latterlig amatørmessig synes jeg dette her er. Kan komme med tilbakemelding om noen faktisk kommer å henter maskinen "min" idag :)

Lenke til kommentar

Regner med at min pakke ligger i tollen hos DHL; håper de bare returnerer den, ville vært det beste.

 

Det står i retningslinjene til Zavvi at varen kan beholdes om det sendes feil, tror ikke det er noe annet en tomme trusler.

Min dukker vel opp i dag.

 

Er nok tomme trusler ja. Er mye logikk som brytes dersom de har anledning til å gå rettens vei.

Etter planen så skal det komme noen å hente min PS Vita i dag. Håper det ikke gjør noe at jeg har innløst koden for Tearaway allerede, da jeg ikke visste at de var klar over feilen de gjorde... Latterlig amatørmessig synes jeg dette her er. Kan komme med tilbakemelding om noen faktisk kommer å henter maskinen "min" idag :)

Gjør det. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...