Gå til innhold

PSN ID på de av oss som stod i kø 29.11


RazAquato

Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne være greit med en separat tråd for å dele PSN ID med de man stod i kø sammen med.

 

Det letteste er vel om man poster: Butikk - kønummer - PSNID - ev. kommentar

 

 

Om tråden blir populær vil jeg oppdatere førstepost etter noen dager med gruppering pr. sted/butikk :-)

 

 

Starter med megselv:

Elkjøp Slependen - nr. 3 (av 23) - psnID: RazAquato . (han med grønt telt), stod der fra 23:30 =]

Endret av RazAquato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt spørsmål Stifi.

- Den tråden du sikter til er en generell tråd for deling av PSN id'er (uavhengig av bekjentskap)

 

poenget med denne tråden er mer tiltenkt at man ikke "bare får en liste med PSN-id'er" -men at man fakitsk kommer i kontakt med de man har pratet flere timer med i launch-kø (men ev. glemt å dele kontaktinfo) :-)

 

 

edit:

og dersom denne tråden føles overføldig for de fleste, vil den jo uansett dø ut ;-) men ja, som Argusblikk skrev: tanken er å gjenfinne "tapte venner"

Endret av RazAquato
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Tenkte det kunne være greit med en separat tråd for å dele PSN ID med de man stod i kø sammen med.

 

Det letteste er vel om man poster: Butikk - kønummer - PSNID - ev. kommentar

 

 

Om tråden blir populær vil jeg oppdatere førstepost etter noen dager med gruppering pr. sted/butikk :-)

 

 

Starter med megselv:

Elkjøp Slependen - nr. 3 (av 23) - psnID: RazAquato . (han med grønt telt), stod der fra 23:30 =]

Elkjøp Slependen - nr. 4 om ikke jeg husker helt feil. -psnÌD: MorganLKan3 - Satt i arbeidsteltet med varmeblusset...takk for sist :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...