Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å tilføre en pizza (ekstra)ingredienser for å møte preferanser vi har, som ikke Stabburet med sin Grandiosa pizza ikke har klart å tilby oss, burde anses som å ta "saken i egne hender". Å ta ansvar for å forbedre et produkt framfor å nøye seg med noe man ikke er tilfreds med, burde bare sees på som positivt. Stabburet produserer fast-food, produkter som skal tilfredsstille de aller fleste til en viss grad, og derfor har de et gjennomsnittlig nivå av ost og andre ingredienser på produktene sine. Big-One Pizza har blant annet et produkt som heter Triple-Cheese for å møte behovet til de som ønsker ekstra mengder med ost. Selv foretrekker jeg å tilføre pizzaen Idun-Ketchup, og dette gjør jeg i god tro om at Stabburet ikke vil anse som nedverdigende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å tilføre en pizza (ekstra)ingredienser for å møte preferanser vi har, som ikke Stabburet med sin Grandiosa pizza ikke har klart å tilby oss, burde anses som å ta "saken i egne hender". Å ta ansvar for å forbedre et produkt framfor å nøye seg med noe man ikke er tilfreds med, burde bare sees på som positivt. Stabburet produserer fast-food, produkter som skal tilfredsstille de aller fleste til en viss grad, og derfor har de et gjennomsnittlig nivå av ost og andre ingredienser på produktene sine. Big-One Pizza har blant annet et produkt som heter Triple-Cheese for å møte behovet til de som ønsker ekstra mengder med ost. Selv foretrekker jeg å tilføre pizzaen Idun-Ketchup, og dette gjør jeg i god tro om at Stabburet ikke vil anse som nedverdigende.

Jeg er uenig. Mat skal spises slik kokken har tenkt at den skal spises. Mat er kunst, og Idun Ketchup blander seg inn og endrer på budskapet som uttrykkes gjennom denne kunsten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. En "god" venn av meg pleier å ta ekstra ost på grandis, er dette noe vi kan godta? Eller vil dette virke nedverdigende for Grandiosa? Ikke vet jeg. Hva sier dere brødre og søstre?

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være noe galt i å ta mer ost på en pizza. Hver sin smak. Noen liker mer ost andre liker å ha mer kjøtt på pizzaen sin. Jeg er den som liker er ost, men jeg vil samtidig ha mer kjøtt, men ofte så legger jeg må mer av ost på grunn av at dette er det letteste å legge på mer av på en pizza.

 

Ellers så forstår jeg ikke helt hvorfor i all verden dette skal være nedverdigende for en pixxa, og det er jo bare en pizza. Hvem bryr seg? sier jeg da :p

Jeg er uenig. Mat skal spises slik kokken har tenkt at den skal spises. Mat er kunst, og Idun Ketchup blander seg inn og endrer på budskapet som uttrykkes gjennom denne kunsten.

Jeg kan ikke helt forstå hvordan på noen måte en Grandiosa kan være kunst. I så fall så blir kunstverket vakrere med mer ost mener jeg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er uenig. Mat skal spises slik kokken har tenkt at den skal spises. Mat er kunst, og Idun Ketchup blander seg inn og endrer på budskapet som uttrykkes gjennom denne kunsten.

 

Personlig føler jeg det er viktig at vi skiller mellom mat laget av en profesjonell kokk, i hvilket tilfelle matlagingen kan anses som en kunst, i motsetning til masseprodusert og ikke minst- motorisert produksjon. Baktanken med fast-food er jo at det skal ikke være en smak som lener seg i én spesifikk retning, men at de fleste sine smaksløker vil godta maten som noe "helt greit". Jeg foreslår at du ringer til Stabburet og spør hva de mener om at noen kunder kanskje tilfører både krydder og rømme/ketchup/dressing på pizzaen, og kanskje steker pizzaen mer enn det pakken foreslår. Jeg tror du vil få et positivt tilbakesvar som sier at "gjør hva du vil!"

Lenke til kommentar

På f eks esken på Grandiosa kebabpizza så står det jo at man f eks kan tilsette rømmedressing. Da mener stabburet selv at man kan modifisere pizzaen! ;)

 

Et meget godt innlegg fra bruker BirgerCaC, som støtter opp om alt jeg har sagt. Føler vi kan legge denne saken bak oss nå, med en såpass god oppsummering.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hei. En "god" venn av meg pleier å ta ekstra ost på grandis, er dette noe vi kan godta? Eller vil dette virke nedverdigende for Grandiosa? Ikke vet jeg. Hva sier dere brødre og søstre?

 

Det virker som om du nærmest har et religiøst eller hellig forhold til grandiosa. Om man liker ekstra ost på er vel ikke det noe problem, men selv har jeg aldri hatt behov for det eller tenkt over det. Spiser uansett sjelden grandiosa.

Lenke til kommentar

Selvsagt må det vere lov å endre på pizzaene fra f.eks stabburet!
Personlig synest jeg de bruker veldig lite krydder på pizzaene, og jeg bruker derfor å ha på ekstra av dette.

Big One Original bruker jeg også å tilsette enten pepperoni eller choritzo, for Big One Pepperoni sin pepperoni er ikke særlig god..

Lenke til kommentar

Dette er noe av det verste jeg har hørt! Stemmer det virkelig at noen individer driver å modifiserer/endrer grandiosaen? Det er direkte uhørt. Grandiosaen er et resultat av flere ti-år med arbeid, som har resultert i noe nærmest perfeksjon. Jeg var i mange år fristet til å tilføye ganens orgasme, nemlig ketchup, men jeg turte ikke. Til slutt resulterte det i mange brev frem og tilbake, stabburet og meg i mellom. Det ble til slutt avgjort, ketchup var greit, så lenge dette var idun.

 

Så der har dere det, det eneste man kan tillate er ketchup! Vær hilset dere andre Stabburet elskere!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...