Gå til innhold

Feature: Desse spela gler vi oss til i desember


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må for det første ha knapper når jeg skal spille. Har prøvd å spille med touch og det skjer bare ikke.

 

 

Du vet man får kjøpt kontroller til Android og iOS ja? Husker ikke navnet på kontrolleren jeg har, men den er laget av Steelseries. Den er veldig liten (får plass i lommen), men funker stort sett knall. Personlig bruker jeg den til å spille SNES-emulator på Galaxy Tab.

Lenke til kommentar

Du vet man får kjøpt kontroller til Android og iOS ja? Husker ikke navnet på kontrolleren jeg har, men den er laget av Steelseries. Den er veldig liten (får plass i lommen), men funker stort sett knall. Personlig bruker jeg den til å spille SNES-emulator på Galaxy Tab.

 

Jeg fant den kontrolleren du mente:

https://www.youtube.com/watch?v=Y95bb9TyQ3A

 

Den gjør nokk spillingen på telefon lettere, men skaper igjen ett nytt problem.

Når jeg ikke gamer hjemme, men på en håndhold enhet foretrekker jeg at kontroller og skjerm er fast i hverandre. Det gjør bare spillingen lettere. Er det noe som er på skjermen som er smått å se så er det bare fort å ta skjermen hakket nærmere. Bedre løsning, men gjerne se en som fester seg til tlf og gjør den om til en hybrid tlf / gamingmaskin. Da skal jeg selv vurdere en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...