Gå til innhold

Feature: Desse spela gler vi oss til i desember


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vi? du mener vell du? du gleder deg kanskje men andre gjør ikke, dette er det noen gleder seg til

 

Tror han mener det redaksjonen gleder seg til. ;)

 

Gleder meg selv til The Waking Dead Sesong 2. ELSKET sesong 1, og dette kan ikke bli annet enn bra!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GTA San Andreas er foresten ett 9 år gammelt spill ikke 8 og originalversjonen av spillet var eksklusivt i 2004 tiden til Playstation 2. Tviler på at den screenshot'n er fra ps2 versjonen. Etter skarpheten å dømme ser det mer ut som PC versjonen. Kan være Xbox 1 versjonen også. Har selv ikke spilt den.

 

Hadde vært artig å spille San Andreas, men måtte isåfall kommet ut en versjon da til PS Vita for at jeg skulle testet det. Må for det første ha knapper når jeg skal spille. Har prøvd å spille med touch og det skjer bare ikke.

 

For det andre så San Andreas i min mening blir for gammelt. Greit at MGS2 og 3 er like gamle spill, men de ser fortsatt bra ut til å være så gamle fortsatt i dag og med HD versjonene så ser de fabelaktige ut. Derimot san andreas ble gammelt ganske fort. Grafikken ser fæl ut og fysikken ligner ikke noe som helst. Styringen var elendig på PS2 så tør ikke tenke på hvor ille det vil være på telefon.

 

Ganske tam måned for lanseringer med andre ord. November hadde alle store lanseringer av både hardware og software så årets beste spill er allerede ute.

 

Hadde kanskje testet Halo SA om jeg hadde hadd en Xbox One.

Lenke til kommentar

Herregud som dere reagerer på kommentaren min, må få lov til å ha en mening...

 

Noen som har mansen idag?

Menn får ikke mensen

Hehe, når man henger seg opp i så små detaljer kan man berre forvente tulle svar. ;) Diskuter heller innhold istedenfor semantikk og syntaks.

 

Mannsen er ein betegnelse for menn som oppfører seg grinete eller er cranky. xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hehe, når man henger seg opp i så små detaljer kan man berre forvente tulle svar. ;) Diskuter heller innhold istedenfor semantikk og syntaks.

 

Mannsen er ein betegnelse for menn som oppfører seg grinete eller er cranky. xD

Lite vits i å starte opp igjen denne diskusjonen, når jeg ikke har sagt noe mer etter den kommentaren

 

 

Man får lov til å ha en mening ja, men det virker som du forventer at folk aldri skal reagere negativt på meningene dine, det kan du ikke.

 

AtW

Folk er alltid negative på diskusjon.no:)

Lenke til kommentar

Lite vits i å starte opp igjen denne diskusjonen, når jeg ikke har sagt noe mer etter den kommentaren

 

Folk er alltid negative på diskusjon.no:)

 

Mulig, synes ikke akkurat det er særlig positivt å kritisere en artikkel for en overskrift som alle skjønner, tolket i verste mening heller akkurat, men hva vet jeg....

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Mulig, synes ikke akkurat det er særlig positivt å kritisere en artikkel for en overskrift som alle skjønner, tolket i verste mening heller akkurat, men hva vet jeg....

 

AtW

Jeg kritiserer dem ikke lenger da så lenge vi kan legge den conversatioen død

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...