Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] AdBlock på hardware, gamer.no osv hjelp!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er på grunn av blokkering av annonser at de gjør dette. Det er hele inntekstgrunnlaget for å drive sidene. Hvis du har et problem med det så trenger du jo ikke å bruke dette nettverket. Er det verdt det så kjøper du Ekstra, om ikke så ser du annonser. Jeg synes generelt annonsene i nettverket er gode, relevante, velplasserte og relativt veloppdragne i forhold til mye annet på nettet. Hvis du bruker tjenester som gir deg verdi burde du ikke være så egoistisk at du ikke gir noe tilbake, og det å se et par annonser burde du tåle.

Lenke til kommentar

De har jo en guide som funket helt ypperlig.

 

hvis du ikke har øyne, så ser du at jeg gjør akkurat det guiden sier...

 

Klikk på Adblock - valg - tilpass.

Under manuelt endre dine filtre, legg til:

@@||hardware.no/js/adtech_ad_v2_av_99999.js
Mener det skal holde med bare den nederste linjen.
Ulempen er at man ikke får lese kommentarer på artiklene.

 

 

Takk det virket, men er jo litt trist å ikke se kommentarene :(

Det er på grunn av blokkering av annonser at de gjør dette. Det er hele inntekstgrunnlaget for å drive sidene. Hvis du har et problem med det så trenger du jo ikke å bruke dette nettverket. Er det verdt det så kjøper du Ekstra, om ikke så ser du annonser. Jeg synes generelt annonsene i nettverket er gode, relevante, velplasserte og relativt veloppdragne i forhold til mye annet på nettet. Hvis du bruker tjenester som gir deg verdi burde du ikke være så egoistisk at du ikke gir noe tilbake, og det å se et par annonser burde du tåle.

 

 

Har ingenting imot reklamene i hardware og gamer, problemet er at jeg ikke får deaktivert adblock for disse sidene som du ser på bildene....

Lenke til kommentar

Såklart det er, men tror du ikke de som har laget denne betalingsløsningen er litt smartere enn at hvem som helst kan laste ned en supermye brukt plugin og fjerne hele sperra?

 

Det er jo tross alt noe på hw.no etc som detekterer adblock og sier fra.

 

Vanligvis pleier de som lager pluginene og de som lager betalingsløsningene å veksle på å være frampå, så siden ghostery (enn så lenge) fungerer for å gi meg hw.no annonsefritt, trodde jeg det fantes en lignende løsning for aftenposten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...