Gå til innhold

Anmeldelse: Knack


Anbefalte innlegg

 

Har fått ganske dårlig kritikk rundt omkring ja, noe som er veldig synd, men da er ikke da er det ikke et godt nok spill. Syns selv når jeg spilte det på Spillexpo at det manglet noe. Lansering spillene til begge konsollene er litt labre egentlig, riktignok bedre enn sine forgjengere.

 

Xbox One har i det minste Killer Instinct og Forza 5. Begge har fått god omtale.

Bra omtaler til Dead Rising 3 også..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xbox One har i det minste Killer Instinct og Forza 5. Begge har fått god omtale.

Veldig sant. Ryse virker ganske så solid også, prøvd litt av det og føles mye bedre enn det så ut på E3. Virker ihvertfall som Xbox One har en bedre line up, men vi får jo ikke sett den her til lands før neste år. Tenker meg AC IV, BF4 og Killzone på lansering.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Det skuffer at dere ikke har skjønt va Mark Cerny hadde planlagt med dette spillet. Målet var å lage et typisk platform fra 90 tallet, ettersom det er noe folk lønsker, jaffal meg personlig. Og bruke det som argument for å gi dårlig karakter blir for dumt.

Det er skjarmen fra Crash bandicoot serien jeg savner, lei av dette med et must for open world leveling system.. drid i det, gjør simpelt og koselig PLUSS det e multiplayer. dette er for meg ut mus have spill.

'

Virker som der i gamer.no har startet å føle trender istedenfor å ha et åpen sinn. Typisk av journalister å forhåndsdømme spill ut fra andre sine reaksjoner.

Lenke til kommentar

Det skuffer at dere ikke har skjønt va Mark Cerny hadde planlagt med dette spillet. Målet var å lage et typisk platform fra 90 tallet, ettersom det er noe folk lønsker, jaffal meg personlig. Og bruke det som argument for å gi dårlig karakter blir for dumt.

Det er skjarmen fra Crash bandicoot serien jeg savner, lei av dette med et must for open world leveling system.. drid i det, gjør simpelt og koselig PLUSS det e multiplayer. dette er for meg ut mus have spill.

'

Virker som der i gamer.no har startet å føle trender istedenfor å ha et åpen sinn. Typisk av journalister å forhåndsdømme spill ut fra andre sine reaksjoner.

 

Kritikken min baserer seg ikke på at Knack minner om et plattformspill fra nittitallet. Dette er et spill der verdenen oppleves som lukket på en måte som ikke gagner opplevelsen, i sterk motsetning til hvordan dette løses i eksempelvis Crash Bandicoot (Cortex Strikes Back er for øvrig det beste i den serien). Der fungerer de trange passasjene fordi brettene er designet rundt det. I Knack er dessverre brettene stort sett tomme og ensidige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det skuffer at dere ikke har skjønt va Mark Cerny hadde planlagt med dette spillet. Målet var å lage et typisk platform fra 90 tallet, ettersom det er noe folk lønsker, jaffal meg personlig. Og bruke det som argument for å gi dårlig karakter blir for dumt.

Det er skjarmen fra Crash bandicoot serien jeg savner, lei av dette med et must for open world leveling system.. drid i det, gjør simpelt og koselig PLUSS det e multiplayer. dette er for meg ut mus have spill.

'

Virker som der i gamer.no har startet å føle trender istedenfor å ha et åpen sinn. Typisk av journalister å forhåndsdømme spill ut fra andre sine reaksjoner.

 

Kritikken min baserer seg ikke på at Knack minner om et plattformspill fra nittitallet. Dette er et spill der verdenen oppleves som lukket på en måte som ikke gagner opplevelsen, i sterk motsetning til hvordan dette løses i eksempelvis Crash Bandicoot (Cortex Strikes Back er for øvrig det beste i den serien). Der fungerer de trange passasjene fordi brettene er designet rundt det. I Knack er dessverre brettene stort sett tomme og ensidige.

Virker som du har peiling på hva du snakker om.

 

Synd at det beste plattform spillet ble solgt til elendige utviklere.

Snakker seff og Spyro 1-3 Så enkle spill og lage , men så mye fuck ups.

 

Det siste ble Skylanders hvor Spyro bare var noe for og fyre opp en ny serie som har ingenting med Spyro og gjøre.

 

Så nå er Spyro basicly en hire inn. Sliter du med og gjøre noe populært lei inn Spyro........

Activision vet virkelig hvordan de skal ødelegge spill.

 

Btw visste dere at det var trommisen i The Police som lagde musikken til Spyro.

Ganske stort da, må være derfor jeg digger musikken siden jeg er trommis selv.

Lenke til kommentar

Merket stor Konsoll debatt etter at RadJostein sa Wii U.

 

Akkurat nå har ingen av konsollene noe bra, alle spillene fra begge sider har fått kritikk for og gjøre det samme som før, tilogmed Forza.

 

Og det er bare tull og si at et av spillene har fått dårlig kritikk, visst man sjekker over nettet, så er det blandet kritikk for hvert eneste spill som har kommer ut. alle spillene ligger på en syver i skalaen.

 

Og mye har med at spillene rett og slett ikke er next gen, innen innovasjon og gameplay, samme gamle.

 

Samme på Xbox samme på Ps4, og Wii U er alt for dyr for hva det egentlig koster så ikke pokker at jeg kjøper det før prisen senker seg.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...