Gå til innhold

Anmeldelse: Knack


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sony sin launch lineup er rimelig slunken, det er synd å se når maskinvaren er såpass attraktiv og de har pratet veldig mye om software og hvor lett det er å publisere på plattformen deres. Allikevel har Xbox One en bedre lineup til start. :/

 

Tror den delen ligger i dårlig planlegging framfor software messige årsaker, men det skal ikke legges under bordet at Xbone sin lineup er mer lukrativt enn Ps4s.

Lenke til kommentar

 

Sony sin launch lineup er rimelig slunken, det er synd å se når maskinvaren er såpass attraktiv og de har pratet veldig mye om software og hvor lett det er å publisere på plattformen deres. Allikevel har Xbox One en bedre lineup til start. :/

 

Tror den delen ligger i dårlig planlegging framfor software messige årsaker, men det skal ikke legges under bordet at Xbone sin lineup er mer lukrativt enn Ps4s.

Dårlig planlegging, for lite tid, hvem vet. Uansett taper forbrukeren.

Lenke til kommentar

Leit det her, ja. :/ Får håpe Resogun og Killzone er tøft. Kommer nok til å spille Knack likevel, da jeg har en sterk forkjærlighet for plattformspill.

 

Er det ikke en kjennsgjerning av de fleste lanseringsspill er ganske mangelfulle? Bortsett fra et par konsolleksklusiver ser vi stort sett kun penere varianter av storspill som går på tvers av generasjonene. Krysser fingrene for at ting bedrer seg om et par måneder. Fram til da får jeg vel spille Assassin's Creed IV eller noe sånt.

Lenke til kommentar

 

 

Dårlig planlegging, for lite tid, hvem vet. Uansett taper forbrukeren.

Enig, eksklusivene skal selge konsollen, og det er tydelig nedprioritert.

Trengs ikke eksklusiver når du er den billigste og soleklart kraftigste konsollen. Vet at Wii U er billigere, men når utviklerne går over til mer moderne spillmotorer optimisert for PS4, Xbone og PC vil Wii U forsvinne fra likningen.

Lenke til kommentar

Har fått ganske dårlig kritikk rundt omkring ja, noe som er veldig synd, men da er det ikke et godt nok spill. Syns selv når jeg spilte det på Spillexpo at det manglet noe. Lansering spillene til begge konsollene er litt labre egentlig, riktignok bedre enn sine forgjengere.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Har fått ganske dårlig kritikk rundt omkring ja, noe som er veldig synd, men da er ikke da er det ikke et godt nok spill. Syns selv når jeg spilte det på Spillexpo at det manglet noe. Lansering spillene til begge konsollene er litt labre egentlig, riktignok bedre enn sine forgjengere.

 

Xbox One har i det minste Killer Instinct og Forza 5. Begge har fått god omtale.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Det Selvin sa. Fantastiske spill som du ikke får noe annet sted. Wind Waker HD og Super Mario 3D World som høydepunkt.

3 spill? Hvor en er en simpel remake? Er ikke helt overbevist.

 

AtW

Folk kjøpte SNES for å spille Super Mario World og jeg tviler på at veldig mange angret på det.

 

Er ikke min jobb å selge konsollen til deg uansett så du får google litt hvis du vite mer :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Launch spillene har i grunn lite å si for min del. Det er neste generasjons konsoll og PS4 som er tingen uansett om spillene som kommer med lanseringen er crap. Løpet av 2014 så er det ingen som snakker eller tenker på det uansett, fordi da er man opptatt av hva som blir lansert i kommende periode. Hvem går rundt å er pissed på PS2 eller PS3 sine launch titles nå liksom ? ^^ Bare litt komisk når man setter det i perspektiv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Launch spillene har i grunn lite å si for min del. Det er neste generasjons konsoll og PS4 som er tingen uansett om spillene som kommer med lanseringen er crap. Løpet av 2014 så er det ingen som snakker eller tenker på det uansett, fordi da er man opptatt av hva som blir lansert i kommende periode. Hvem går rundt å er pissed på PS2 eller PS3 sine launch titles nå liksom ? ^^ Bare litt komisk når man setter det i perspektiv :)

 

For å sette det på spissen. Hvem kjøper en ny konsoll til nesten 4 lapper for å la den ligge bortgjemt i et skap, inntil det kommer noe som faktisk er spillbart? Konsoll = 100% spill, er det ingen brukbare spill så blir det heller ikke kjøp av konsoll, i hvert fall ikke fra mine side. Mulig jeg kjøper PS4 eller Xbone om 6 til 12 måneder, det kommer helt an på hva som kommer. Sånn ståa er nå så mener jeg et konsoll-kjøp er bortkasta penger.

 

Kanskje bra at ikke alle mener det samme som meg, for da hadde ikke Sony fått solgt en eneste konsoll til nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...