Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg kommer aldri til få meg kjæreste......


Anbefalte innlegg

Som overskrifta sier så sliter jeg å få meg dame...synes veldig synd på meg selv på grunn av det fordi jeg savner den følelsen av å bli likt av en jente, ei som bryr seg om meg og som kanskje sender meld når jeg har en dårlig dag på jobb elns....jeg er redd for at jeg aldri vil få meg noe..Viser aldri at det plager meg, men det gjør det veldig, bare at jeg holder alt inni meg...depresjon er også en ting som kommer av dette.

 

Litt om meg. 18år, relativ høy, mørkt\kort hår,brune øyner, atletisk\markert bygd(183cm 85kg) og kjører stil som passer meg(får ofte komplimenter for det) går på vgs og trener styrke på fritiden..

 

Jeg er altid den gutten som får alle til å le og skaper god stemning, både gutter og jenter liker å ha meg i nærheten. Jeg har god humor når jeg prater og når jeg gjør noe (gjør aldri noe barnslig og er aldri cocky typen) Jeg er bare altid avslappet og ganske kul..

 

er den typen som sitter i midten av klasserommet og som får alle til å le, alle ser opp til meg både yngre og eldre. Jeg har hatt endel intereserte jenter i meg, men det viste seg senere at de enten hadde kjæreste når de var helt på meg eller de mister interessen når jeg ikke er i nærheten...

 

Det er altid noen jenter som stirrer på meg når jeg er på treningsenteret, både eldre og yngre. En ganske god vennine av meg nevnte at jeg muligens er litt ''intimidating'' for jenter som ikke kjenner meg godt, og jeg har en 'atraktiv' kropp.. pgr store underamer med blodårer, veldig bred rygg\skuldre osv..

 

Når jeg prater med en jente jeg liker så virker jeg ALDRI desperat, selvom jeg tenker inn i meg ''vil den jenta her holde kontakt med meg''

 

Jeg er aldri nervøs å gå bort til en ukjent jente å starte samtale, ganske flink på det, men jeg mister lysten fordi jeg vet at jeg ikke har noe sjangs...kanskje jeg har veldig lav selvtilit ??

 

 

 



Anonymous poster hash: d2312...13c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette går over, mulig du må vise litt intresse i damer selv? Være litt mere på flørten?

 

Men uansett er jeg 100% sikker på at du vil få deg kjæreste etterhvert. Hu dukker opp når du minst venter det.

 

ligger no der..når jeg minst forventet det og når jeg ikke tenkte på det engang så kom det ei kjempe fin jente bort til meg,snakket,ga nummeret osv... ble lei meg når det viste seg at hun hadde kjæreste..

Lenke til kommentar

 

Du virker jo veldig populær og det virker som om du ser bra ut. Men du sier ikke noe om at du faktisk gjør noe aktivt for at jenter skal være med deg utover å prate med dem i klassen.

 

Hva gjør du for å skaffe deg kjæreste? Spør du ut jenter?

 

Anonymous poster hash: 47a00...e62

 

 

Det er veldig få jenter i klasse og de smiler som bare det når jeg snakker til dem, begyner å rødme som fa.. men de er ....stygge. Jeg er redd for at jeg virker pågående for fine jenter og viser interesse for fort , da mister jenter interessen veldig fort vel ??

Endret av fgdvsdfgdfgvws
Lenke til kommentar

 

Det er veldig få jenter i klasse og de smiler som bare det når jeg snakker til dem, begyner å rødme som fa.. men de er ....stygge. Jeg er redd for at jeg virker pågående for fine jenter og viser interesse for fort , da mister jenter interessen veldig fort vel ??

 

Det er ikke veldig pågående å spørre noen ut om det virker som om de liker deg. Det blir bare pågående om du ikke tar et eventuelt nei for et nei.

 

Anonymous poster hash: 47a00...e62

Lenke til kommentar

Det går seg til. Du virker som en attraktiv fyr. Du får neppe gå alene om du ønsker deg forhold.

 

Trodde jeg aldri ville finne noen når jeg var 17-18, men det ordnet seg.

 

Om du er som du beskriver, så høres du ut som bra kjærestemateriale :)

 

Prøv å flørte litt mer kanskje? Selvtilliten (troen din på deg selv) virker dårlig på dette feltet. Er sikker på at det finnes jenter som liker deg, men er for sjenerte f.eks.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er jo aldri noen fasit. Jenter har like forskjellig smak i gutter som det gutter har i jenter. Men basice forhåndsregler kan man jo ta. feks: Ikke vær cocky. Det funker bare på ONS. Vær ydmyk. Morsom, blid, flørtende og vær intressert i det hun sier, selv om mange av oss er alt for flinke til å prate piss som ingen trenger å høre på eller har interesse av.

Og aldri omtal jenter som stygge, selv om du egentlig synes det. Du aaaner ikke hvor jævelig det får oss til å føle oss. :nei:

 

Lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er like gammel som deg og går VGS og er jente.

 

Det virker som om at mange av oss jenter som går VGS ofte finner oss en fyr som er litt eldre og som ikke går i samme klasse. Det er selvsagt flere jenter i min klasse som har kjæreste inkludert meg, og alle kjærestene er eldre enn oss. Min kjæreste er 21, og så er det ei som har en kjæreste som er 20 og ei som har en kjæreste på 19 ihvertfall.

Jeg har aldri sett på noen av guttene i klassen (inkludert språkklassene og matteklassen) som kjærestemateriale. Handler vel egentlig litt om at jeg ikke har hatt så mye til felles med noen av dem og at de har helt ærlig vært litt umodne for min del. Nå bor jo jeg for meg selv, så derfor så føler jeg at jeg helst vil ha en kjæreste som ikke bor sammen med mora si enda, selv om det er vanlig når man går VGS.

 

Men jeg tror helt ærlig ikke at man får fortere kjæreste jo mer populær man er. Ihvertfall ikke et langvarig forhold. Jeg kan ikke si at jeg er noe populær, men det er vel fordi jeg ikke gidder å prøve. Jeg ser ikke noe vits i det. Men jeg er likevel utrolig godt likt (ingen som misliker meg og alle snakker med meg) og får ofte høre at jeg lyser opp dagen til folk. Så jeg tror ikke du skal fokusere så mye på at du er populær.

Virker også som om at du fokuserer en del på utseendet ditt og kropp, og jeg synes at du heller skal sette deg ned og tenke på hvilke kvaliteter du har på innsiden? For du vil nok ikke få et langvarig forhold om du baserer deg på hvordan du ser ut på utsiden.

Grunnen til at jeg falt for kjæresten min, var fordi at han er en utrolig snill og god person, og han har god humor og vi har like interesser. Utseendet hans er bare et pluss.

Ikke misforstå; flott at du er kjekk, men det funker bare som førsteinntrykk. Du sier du er morsom, og det er flott. Men du har vel flere gode kvaliteter med deg selv enn det?

 

Men du er uansett kun 18 år. Og man møter "den rette" når man minst forventet det :)



Anonymous poster hash: 19e5b...8d4
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det er veldig få jenter i klasse og de smiler som bare det når jeg snakker til dem, begyner å rødme som fa.. men de er ....stygge. Jeg er redd for at jeg virker pågående for fine jenter og viser interesse for fort , da mister jenter interessen veldig fort vel ??

 

Vel, jenter er stygge. De som ikke virker slik, er de som har vært flinkest til å skjule det. Du er sikkert ingen Brad Pitt du heller, så det er bare å akseptere at du ikke kan få noen filmstjerne uansett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Til TS:

 

Ut ifra det du nevner, så er du ikke langt unna å få damer regelmessig. Å være høy, ha muskler, være populær etc. er ikke ensbetydende med å få masse damer, men med et slikt utgangspunkt er veien til suksess hos det motsatte kjønn kort!

 

Du må endre måten du ser hele situasjonen på. Les Models av Mark Manson, det tror jeg i alle fall er en god start.

 

Har troen på deg, gutt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo aldri noen fasit. Jenter har like forskjellig smak i gutter som det gutter har i jenter. Men basice forhåndsregler kan man jo ta. feks: Ikke vær cocky. Det funker bare på ONS. Vær ydmyk. Morsom, blid, flørtende og vær intressert i det hun sier, selv om mange av oss er alt for flinke til å prate piss som ingen trenger å høre på eller har interesse av.

Og aldri omtal jenter som stygge, selv om du egentlig synes det. Du aaaner ikke hvor jævelig det får oss til å føle oss. :nei:

 

Lykke til!

 

beklager....de jentene jeg snakker om er ikke fine for meg, derfor sa jeg det. Men fult mulig de er kjempe fine for andre..

Endret av fgdvsdfgdfgvws
Lenke til kommentar

Du stiller ikke for høye krav selv da? Hvis du er som du forklarer burde du egentlig ikke ha noen problemer med å få jenter intressert. De fleste fine venninnene mine sjekker ikke gutter selv, men mener derimot at det er guttens ansvar og ta insiativ, selvfølgelig er ikke alle jenter slik, men det skader ikke hvis du viser interesse for de du liker.

Lenke til kommentar

 

Jeg er like gammel som deg og går VGS og er jente.

 

Det virker som om at mange av oss jenter som går VGS ofte finner oss en fyr som er litt eldre og som ikke går i samme klasse. Det er selvsagt flere jenter i min klasse som har kjæreste inkludert meg, og alle kjærestene er eldre enn oss. Min kjæreste er 21, og så er det ei som har en kjæreste som er 20 og ei som har en kjæreste på 19 ihvertfall.

Jeg har aldri sett på noen av guttene i klassen (inkludert språkklassene og matteklassen) som kjærestemateriale. Handler vel egentlig litt om at jeg ikke har hatt så mye til felles med noen av dem og at de har helt ærlig vært litt umodne for min del. Nå bor jo jeg for meg selv, så derfor så føler jeg at jeg helst vil ha en kjæreste som ikke bor sammen med mora si enda, selv om det er vanlig når man går VGS.

 

Men jeg tror helt ærlig ikke at man får fortere kjæreste jo mer populær man er. Ihvertfall ikke et langvarig forhold. Jeg kan ikke si at jeg er noe populær, men det er vel fordi jeg ikke gidder å prøve. Jeg ser ikke noe vits i det. Men jeg er likevel utrolig godt likt (ingen som misliker meg og alle snakker med meg) og får ofte høre at jeg lyser opp dagen til folk. Så jeg tror ikke du skal fokusere så mye på at du er populær.

Virker også som om at du fokuserer en del på utseendet ditt og kropp, og jeg synes at du heller skal sette deg ned og tenke på hvilke kvaliteter du har på innsiden? For du vil nok ikke få et langvarig forhold om du baserer deg på hvordan du ser ut på utsiden.

Grunnen til at jeg falt for kjæresten min, var fordi at han er en utrolig snill og god person, og han har god humor og vi har like interesser. Utseendet hans er bare et pluss.

Ikke misforstå; flott at du er kjekk, men det funker bare som førsteinntrykk. Du sier du er morsom, og det er flott. Men du har vel flere gode kvaliteter med deg selv enn det?

 

Men du er uansett kun 18 år. Og man møter "den rette" når man minst forventet det :)

 

Anonymous poster hash: 19e5b...8d4

 

 

Jeg ville beskrevet meg selv som veldig snill\grei,omtenksom og smart fyr. Ukjente folk, gutter og jenter jeg blir kjent bedre med på en kveld for eks, blir overasket hvor snill og omtenksom jeg egentlig er..trolig fordi førsteintrykket mitt sier annerledes, jeg virker ikke som en fyr man lett kan begynne å snakke med for å si det slik ...Kraftig bygd, trener kamsport osv... mange da har litt anerledes tanker om meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...