Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

Joda, men det er et morsomt våpen å bruke, og er ikke poenget med spillet å ha det gøy? Selvfølgelig kan man spille ultra realistisk, men i slike spill er ikke det min stil. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, men det er et morsomt våpen å bruke, og er ikke poenget med spillet å ha det gøy? Selvfølgelig kan man spille ultra realistisk, men i slike spill er ikke det min stil. 

 

Absolutt morsomt våpen å bruke. Bare tenkte at det er lett å bruke opp hele "vekten" veldig fort med Hardcore mode, siden den skyter 8 mini nukes som veier "24" per skudd. Trenger bare å skyte 4 ganger og en har nesten brukt 100 i vekt. Med uten Hardcore, da spiller det ingen rolle hvor mange mini nukes du bruker så lenge du har god økonomi og finner de lett.

 

Våpenet gjør i det minste jobben:)

Lenke til kommentar

Jeg klarer aldri å bestemme meg når det gjelder S.P.E.C.I.A.L 

Alle kombinasjoner gjør at man er bedre på noe. 

 

Jeg ender som regel med å sette opp likt på alle i første omgang.  

Men mulig jeg skal prøve meg på å sette 1 eller 2 på alle og bruke resten av poengene i en kombo av Charisma, Luck og Strength i den rekkefølgen, denne gangen. Kanskje jeg kan overtale noen til å gi noe til meg. å da har jeg styrken til å bære alt jeg spør om. 

 

Men vi får se. Alt styres til slutt av hvordan humør jeg er i den dagen :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får det egentlig noe konsekvens for taleevnen å sette for lav intelligens i nyere Fallout spill?

 

Har alltid synes energivåpen har vært noe tafatte, så tenker jeg skal kjøre energy fokus denne gangen. Ble også imponert over unarmed som jeg fokuserte litt seint på i NV, så blir kanskje mer "up close and personal"-build enn det jeg vanligvis spiller i den type spill.

Endret av Deimos_Anomaly
Lenke til kommentar

Hiver meg på i denne tråden. Det ble nevnt for en stund tilbake at V.A.T.S. combatsystemet nå kom til å innholde en timer slik at man hadde begrenset med tid i V.A.T.S, mode. Medfører dette riktighet. ER det i så fall noen som har info om hvordan dette fungerer. 

 

Det jeg tidligere digget slikkelig med fallout 4 serien er at man kan sofagame i et skikkelit rolig og makelig tempo. Digg å bare kunne trykke på pause når det passer og bruke LAAAANG tid på combat i V.A.T.S. Syns om dette forsvinner. Synspunkter på dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hiver meg på i denne tråden. Det ble nevnt for en stund tilbake at V.A.T.S. combatsystemet nå kom til å innholde en timer slik at man hadde begrenset med tid i V.A.T.S, mode. Medfører dette riktighet. ER det i så fall noen som har info om hvordan dette fungerer. 

 

Det jeg tidligere digget slikkelig med fallout 4 serien er at man kan sofagame i et skikkelit rolig og makelig tempo. Digg å bare kunne trykke på pause når det passer og bruke LAAAANG tid på combat i V.A.T.S. Syns om dette forsvinner. Synspunkter på dette?

Til forskjell fra de foregående spillene, (primært Fo3 og NV hvor dette har noe å si) så vil ikke spillet stoppe, men blir slow motion type max payne bullet time. Hvis du har sett trailerne så vil du se hvordan det fungerer. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg håper de gjør det mulig å spille uten V.A.T.S. på lavere lvler. Er en del år siden jeg spilte noen av Fallout spillene, synes ikke de har aldret like godt som enkelte andre titler, men om jeg ikke husker feil var det bortimot umulig på F3 å drepe noen uten V.A.T.S så lenge man var under et vist nivå, NV gjorde det jo litt lettere med siktemuligheter, men det var fremdeles et herk å drepe noe med bare sikte. Traff man i tillegg på et større monster så var man jo dønn avhengig av V.A.T.S for i det hele tatt overleve kampen. Jeg vet det er som å banne i kirken, (jeg går ikke der, er redd for å spontant antenne) men jeg håper i F4 at våpnene gjøre like mye i skade utenfor V.A.T.S som de gjør i.

 

BTW, tror dere noen av de høyere pressesjefene kommer på spillexpo i år? Ser Bethesda skal ha en stand der neste mnd, regner med at det blir mulig å prøve doom, forhåpentligvis se litt nærmere og kanskje få prøvd F4 samt noe av det andre de holder på med som jeg ikke husker atm.

Lenke til kommentar

Jeg føler at introduksjon av V.A.T.S var mer for og kunne gi en bredere måte å spille spillet på. Det er jo strengt tatt denne måten man spiller de gamle spillene på, tur basert med action points. Følte aldri at V.A.T.S gav klare fordeler i FO3 eller New Vegas. Får se hvordan det blir denne gangen. Bare 20 dager igjen nå! 

Lenke til kommentar

Minimum
Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Intel Core i5-2300 2.8 GHz/AMD Phenom II X4 945 3.0 GHz or equivalent
8 GB RAM
30 GB free HDD space
NVIDIA GTX 550 Ti 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or equivalent

 

Recommended
Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Intel Core i7 4790 3.6 GHz/AMD FX-9590 4.7 GHz or equivalent
8 GB RAM
30 GB free HDD space
NVIDIA GTX 780 3GB/AMD Radeon R9 290X 4GB or equivalent

 

http://www.pcgamer.com/fallout-4-system-requirements-released/

Lenke til kommentar

Veldig i tvil om dette skal spilles på PS4 eller PC.

 

Et krav for å i det hele tatt å vurdere PC er at det MÅ være støtte for PS eller Xbox kontroller.

 

Hardwaremesdig har jeg en i7 som er to år gammel og et Radeon 280X kort. Gitt at spillet er optimalisert for konsoll og at en PC må drive OS etc. Hvordan blir denne PC konfigen sett med deres øyne opp PS4?

 

Kan til nød kjøpe et nytt grafikkort men gidder ikke betale mye over 2500. Er det noen vits når jeg har dette kortet? I følge tester så er ikke Radeon 280X noen sinke sett opp mot kort til rundt 2500.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...