Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Garantert, noe som også er garantert er utgivelsen av spillet til høsten 2015. 

Tviler sterkt på at det kommer til høsten. Vil tro tidligst neste sommer, men mer sannsynlig er neste jul. Eller at det blir utsatt.

Grunnen til at jeg er ganske sikker i min sak er på grunn av dette intervjuet med Todd Howard. 

 

[Video]https://www.youtube.com/watch?v=GRb5opLHTTQ[/Video]

Lenke til kommentar

Er ikke enig i det du sier om at ff er korridor spill men jeg skal gi opp saken :) Hvilken by tror dere fallout 4 er i?

Final Fantasy 13 er så godt som ren scripted korridor. Det tar ca 30 timer før man får lov å bestemme selv hvor man vil gå. Så ja, det er en korridor. Det var vel også derfor veldig mange klagde over det.

 

 

Grunnen til at jeg er ganske sikker i min sak er på grunn av dette intervjuet med Todd Howard. 

Den der er fra i juni i fjor, og derfor neppe relevant lengre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Deg om det. Jeg syns Oslo er en kul by :)

 

Absolutt :) , Oslo har alt man trenger for å gjort ett fallout spill, ingen tvil om det. Men tviler veldig på at den serien noen gang vil sette sine ben utenfor USA's grense. Om man skulle beveget seg utenfor USA, så hadde sikkert London og Paris vært naturlige valg. PGA store kjente monumenter folk fra hele verden hadde kjent igjen.

 

Men for oss som kunne tenkt oss andre steder, har vi andre spill som f.eks metro serien :)

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg er ganske sikker i min sak er på grunn av dette intervjuet med Todd Howard. 

Er ikke enig i det du sier om at ff er korridor spill men jeg skal gi opp saken :) Hvilken by tror dere fallout 4 er i?

Den der er fra i juni i fjor, og derfor neppe relevant lengre.

 

Uavhengig av når den ble spilt inn, hvorfor skal han endre tankegang? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Deg om det. Jeg syns Oslo er en kul by :)

 

Nå har jeg trolig litt flere år på baken enn deg og har faktisk vært i mange storbyer verden rundt , Madrid , Barcelona , Paris , Berlin , og Sao Paulo og sånn sett så må jeg si at Oslo blir som en liten lekeplass om man sammenligner. Da går det både på infraestruktur , historie , arkitektur , byområder , byens egne særtrekk og mye annet , det er dessverre rett og slett ikke sammenlignbart med Oslo.

 

Det er jo også nettopp dette man ønsker seg i et video spill av den karakteren som Fallout har , muligheten til å besøke forfalte ruiner av det som en gang i tiden var byens særtrekk og jo større byene er jo mer spennende blir det. Oslo er dessverre alt for liten og har ikke så mye som gjør at den blir så veldig spennende (selv om det er mye å gjøre om man går inn for det) i et spill av typen Fallout.

 

Men nå skal jeg faktisk fortelle deg noe helt genialt , Fallout 3 har faktisk en Editor som lar deg selv lage en kopi av Oslo by om du har lyst til det. Hils på G.E.C.K

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Deg om det. Jeg syns Oslo er en kul by :)

 

Nå har jeg trolig litt flere år på baken enn deg og har faktisk vært i mange storbyer verden rundt , Madrid , Barcelona , Paris , Berlin , og Sao Paulo og sånn sett så må jeg si at Oslo blir som en liten lekeplass om man sammenligner. Da går det både på infraestruktur , historie , arkitektur , byområder , byens egne særtrekk og mye annet , det er dessverre rett og slett ikke sammenlignbart med Oslo.

 

Det er jo også nettopp dette man ønsker seg i et video spill av den karakteren som Fallout har , muligheten til å besøke forfalte ruiner av det som en gang i tiden var byens særtrekk og jo større byene er jo mer spennende blir det. Oslo er dessverre alt for liten og har ikke så mye som gjør at den blir så veldig spennende (selv om det er mye å gjøre om man går inn for det) i et spill av typen Fallout.

 

Men nå skal jeg faktisk fortelle deg noe helt genialt , Fallout 3 har faktisk en Editor som lar deg selv lage en kopi av Oslo by om du har lyst til det. Hils på G.E.C.K

 

Ja du er nok eldre enn meg og vet mer men jeg syns det hadde vært hyggelig å løpe rundt i en nuclear wasted versjon av oslo og skyte raidere :p

 

Jeg tviler på jeg hadde fått til det, jeg bor ikke i oslo så kjenner ikke den så godt. Da måtte jeg ha lagd til Ålesund siden det er den byen jeg kjenner best :) Jeg trodde G.E.C.K var noe man bare brukte til å modde spillet og slik. Har du tullet litt rundt med den før?

Lenke til kommentar

 

 

Jeg skulle ønske det nye fallout spillet fulgte med hd remakes av de 2 fallout spillene inkludert dlc :) Måtte ha vært inkludert dlc siden du ellers ikke kan fortsette i 3eren etter slutte om ikke du har den :p

 

Jeg håper ikke grafikken suger slik som den gjorde på fallout 3 og new vegas

Å du vil enda ha spillet på forrige gen konsoller? Selfølgelig vil grafikken suge på så gammel hardware som PS3 og 360 har.

Derfor jeg håper at de ikke gir ut spillet på de, for det vil dra ned grafikken på både next gen konsoller og PC.

 

Har du sett ff13? Last gen er mer enn nok kapatibel til å ha fantastisk grafikk :)

 

Nå er det litt forskjell på scripted FF13 og Fallout serien som har en enorm verden du kan bevege deg i. Du klarer aldri i livet å kjøre Fallout 4 med samme grafikk som FF13 på en PS3 eller 360.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

 

Deg om det. Jeg syns Oslo er en kul by :)

 

Nå har jeg trolig litt flere år på baken enn deg og har faktisk vært i mange storbyer verden rundt , Madrid , Barcelona , Paris , Berlin , og Sao Paulo og sånn sett så må jeg si at Oslo blir som en liten lekeplass om man sammenligner. Da går det både på infraestruktur , historie , arkitektur , byområder , byens egne særtrekk og mye annet , det er dessverre rett og slett ikke sammenlignbart med Oslo.

 

Det er jo også nettopp dette man ønsker seg i et video spill av den karakteren som Fallout har , muligheten til å besøke forfalte ruiner av det som en gang i tiden var byens særtrekk og jo større byene er jo mer spennende blir det. Oslo er dessverre alt for liten og har ikke så mye som gjør at den blir så veldig spennende (selv om det er mye å gjøre om man går inn for det) i et spill av typen Fallout.

 

Men nå skal jeg faktisk fortelle deg noe helt genialt , Fallout 3 har faktisk en Editor som lar deg selv lage en kopi av Oslo by om du har lyst til det. Hils på G.E.C.K

 

Ja du er nok eldre enn meg og vet mer men jeg syns det hadde vært hyggelig å løpe rundt i en nuclear wasted versjon av oslo og skyte raidere :p

 

Jeg tviler på jeg hadde fått til det, jeg bor ikke i oslo så kjenner ikke den så godt. Da måtte jeg ha lagd til Ålesund siden det er den byen jeg kjenner best :) Jeg trodde G.E.C.K var noe man bare brukte til å modde spillet og slik. Har du tullet litt rundt med den før?

 

Jepp, og dermed kan du modde inn Oslo slik at du kan dasse rundt i en kjedelig by.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nå begynner tråden å spore av, jeg avslutter med å si at oslo er aldeles ikke en kjedelig by :)

 

Jeg håper vi kan drepe partnerne våre i fallout 4, det er mer realistisk

Lenke til kommentar

Er vel snakk om å kunne spille i en kjent by med bygninger man evt hadde kjent igjen, ikke hvor spennende selve byen er. Ble litt overivrig når jeg så Euro Truck Simulator 2 hadde en DLC med Bergen, men der var jo det kun skog og slikt som kunne vært hvor som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...