Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper de gir det ut på xbox 360, det er ikke alle som vil brenne av tusener på neste gen maskiner. De kan lett gi det ut på xbox 360, det er ikke rettferdig for de som ikke har neste gen maskiner å bare utgi på dem maskinene

Xbox 360 kom i 2005, det er 10 år gammel hardware. Sier seg selv at de ikke kan lage det til 360.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Garantert, noe som også er garantert er utgivelsen av spillet til høsten 2015. 

Tviler sterkt på at det kommer til høsten. Vil tro tidligst neste sommer, men mer sannsynlig er neste jul. Eller at det blir utsatt.

Grunnen til at jeg er ganske sikker i min sak er på grunn av dette intervjuet med Todd Howard. 

 

[Video]https://www.youtube.com/watch?v=GRb5opLHTTQ[/Video]

 

 

^Han her har skjønt det! Med fire års mellomrom i november.. Et års overlap som Todd Howard har snakket om - 5 års utvikling. Så lang tid har det kun tatt når de har jobbet med en ny motor. 

 

Det, i tillegg til en påstand om at de ikke kommer til å ha like lang dødtid mellom kunngjøring og lansering, og at de faktisk bruker penger på sin første egne konferanse..!

 

Det ryktet er fake. Fallout kommer til E3 - "ALLE" vet det.. og en 20-30 min. on-stage demo har de gjort tidligere, så det er noe hvem som helst kan spå.

 

Det stemmer også bra over ens med at de angivelig jobber med en ny grafikkmotor. Sist de hadde en ny/revidert motor å vise fram, så hadde de en stor on-stage demo.

 

At spillet ikke kommer i år, vel..; jeg sier det er høyst usannsynlig at det ikke kommer i år.

Lenke til kommentar

Dere om det, kunne virkelig tenkt meg ett last of us lignende spill med Oslo som setting. Overgrodd med trær og fauna. Elg, Bjørn og Ulv vandrende i gatene. Tatt en tur innom slottet å romstert litt. Oslo har også en særdeles mer realistisk størrelse å lage i ett spill. Men nok om det :p

 

Fikk ikke med meg før i dag alle Fallout 4 ryktene som svirrer rundt på nettet, men er det 100% offisielt enda, eller bare nesten?

Endret av LiamH
Sitat fra skjult post fjernet.
Lenke til kommentar

Håper Fallut 4 har en større lvl cap en de to forrige spillene, var ikke den bare på 30 lvls ? ;o  Spilte F3 og New Vegas mye men, fikk vel aldri fullført noen av spillene skikkelig ved og fullføre alle questene eller selve main storyen noen gang grunnet at jeg nådde maks lvl for fort :p  Ble smått kjedelig og queste og ikke få noe igjen for det enten det var XP eller andre godsaker... 

 

Men jeg har da hatt det mye moro med spillene :D 

Lenke til kommentar

Er ikke Europa ubeboelig i Fallout-universet? Norge, og dermed Oslo, er derfor sterkt tvilsomt vi får se i Fallout noensinne. Med mindre de tar en Dune og gjør verden normal igjen, bare for å så ødelegge den igjen. Men det er heller tvilsomt.

 

Europa Ubeboelig i Fallout universet...? Hmm... sikker på det? Har du noen kilder til det? Skal google det litt nå, men kan ikke huske å hørt det før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Googla det litt. Ser ut til jeg husker riktig. Så å si ingen ting blir nevnt om resten av verden i Fallout spillene. Men krigen som utslettet verden var mellom USA og Kina, Så det er mest sannsynlig at det er disse to landene som ble hardest rammet. Likevel finnes det liv sivilisasjon i Amerika. Gode sjanser for at det finnes steder i verden som har klart seg en god del bedre.

 

En annen ting. Tenpenny fra fallout 3 sier han er en Engelskmann. Om dette stemmer har han på en eller annen måte tatt seg fra UK, til USA. Det antyder at det er levbart i england. Den sterke radioaktiviteten i havet, gjør det sannsynlig at han må ha tatt ferden med fly. Som igjen indikerer ett ganske høyt nivå av teknologi.

Lenke til kommentar

Googla det litt. Ser ut til jeg husker riktig. Så å si ingen ting blir nevnt om resten av verden i Fallout spillene. Men krigen som utslettet verden var mellom USA og Kina, Så det er mest sannsynlig at det er disse to landene som ble hardest rammet. Likevel finnes det liv sivilisasjon i Amerika. Gode sjanser for at det finnes steder i verden som har klart seg en god del bedre.

 

En annen ting. Tenpenny fra fallout 3 sier han er en Engelskmann. Om dette stemmer har han på en eller annen måte tatt seg fra UK, til USA. Det antyder at det er levbart i england. Den sterke radioaktiviteten i havet, gjør det sannsynlig at han må ha tatt ferden med fly. Som igjen indikerer ett ganske høyt nivå av teknologi.

Atomkrigen var vel ett resultat av utfallet i Anchorage i Alaska? Syns det er fint om de holder seg til Usa. Selv om det er så klart store byer i Europa og Asia som så absolutt kunne ha fungert. London spesielt med tanke på at Engelsk er språket man sikter seg inn etter. Syns likevel de Amerikanske stereotypene de får frem i Fallout spillene er veldig bra gjort. Liker Western tema i New Vegas veldig godt. 

Lenke til kommentar

 

Googla det litt. Ser ut til jeg husker riktig. Så å si ingen ting blir nevnt om resten av verden i Fallout spillene. Men krigen som utslettet verden var mellom USA og Kina, Så det er mest sannsynlig at det er disse to landene som ble hardest rammet. Likevel finnes det liv sivilisasjon i Amerika. Gode sjanser for at det finnes steder i verden som har klart seg en god del bedre.

 

En annen ting. Tenpenny fra fallout 3 sier han er en Engelskmann. Om dette stemmer har han på en eller annen måte tatt seg fra UK, til USA. Det antyder at det er levbart i england. Den sterke radioaktiviteten i havet, gjør det sannsynlig at han må ha tatt ferden med fly. Som igjen indikerer ett ganske høyt nivå av teknologi.

Atomkrigen var vel ett resultat av utfallet i Anchorage i Alaska? Syns det er fint om de holder seg til Usa. Selv om det er så klart store byer i Europa og Asia som så absolutt kunne ha fungert. London spesielt med tanke på at Engelsk er språket man sikter seg inn etter. Syns likevel de Amerikanske stereotypene de får frem i Fallout spillene er veldig bra gjort. Liker Western tema i New Vegas veldig godt. 

 

 

Helt klart, Fallout hadde ikke vært fallout uten alle pop kultur referansene. Så enig i at Fallout må holde seg i USA. I alle fall i all hovedsak. En liten avstikker storyline hadde jo ikke vært å forakte ;) . Amerikans atom ubåt som tar en tur til England i ett eller annet ærend eller noe :)

Lenke til kommentar

Håper Fallut 4 har en større lvl cap en de to forrige spillene, var ikke den bare på 30 lvls ? ;o Spilte F3 og New Vegas mye men, fikk vel aldri fullført noen av spillene skikkelig ved og fullføre alle questene eller selve main storyen noen gang grunnet at jeg nådde maks lvl for fort :p Ble smått kjedelig og queste og ikke få noe igjen for det enten det var XP eller andre godsaker...

 

Men jeg har da hatt det mye moro med spillene :D

Level 20 i Fallout 3. Kunne komme halvveis i spillet og ikke lenger kunne bygge videre på karakteren faktisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Håper Fallut 4 har en større lvl cap en de to forrige spillene, var ikke den bare på 30 lvls ? ;o Spilte F3 og New Vegas mye men, fikk vel aldri fullført noen av spillene skikkelig ved og fullføre alle questene eller selve main storyen noen gang grunnet at jeg nådde maks lvl for fort :p Ble smått kjedelig og queste og ikke få noe igjen for det enten det var XP eller andre godsaker...

 

Men jeg har da hatt det mye moro med spillene :D

Level 20 i Fallout 3. Kunne komme halvveis i spillet og ikke lenger kunne bygge videre på karakteren faktisk.

 

Ga ikke en dlc oss lv cap opp til 30? Husker jeg fikk en større lv cap etter en dlc

Lenke til kommentar

Jeg mener også at det var noe sånt, mener jeg skaffet meg de fleste dlc'ene til F3 eller NW. Men uansett om den stoppet på 20 eller 25 - 30 med dlc'er så var det for lite lvls i spillet :/  lvl capen burde ha vært på rundt 40-50 eller noe rundt der. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

noe av poenget med en såpass lav lvl cap er jo at man ikke kan bli et supermenneske, og at man dermed har mulighet til å faktisk spille på forskjellige måter siden man ikke kan låse opp alt på en karakter. Hvorvidt det er en fordel eller ikke kan man jo alltids diskuteres. 

Lenke til kommentar

Det burde ikke være en grense, man burde kunne komme til lv 1000 om man spiller lenge nok

 

Problemet er ikke level capen, men hvor fort man går opp i level. Burde være bortimot umulig å nå ett level tak på normal første gjennomspilling av ett RPG. Dette for å få følelsen av at man faktisk velger seg en progresjons retning, hvor man føler at man skreddersyr sin karakter til sin spill stil. Blir helt feil når man blir supermann som kan gjøre alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...