Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med ting man stjeler rundt omkring, får det noen konsekvenser? Jeg har spilt alle fire avslutnindene pluss dlc'en, men har ikke våget å stjele noe enda. :)

Hvis du stjeler noe og blir oppdaget så blir folk fiendtlige mot deg, og du må drepe dem. Er ikke så mange andre konsekvenser enn det tror jeg. Er jo ikke noe karma system som gir dårlig karma for å stjele.

 

Bare ett lite ord til de som vil spille Survival Beta, du kan ikke ha mods aktivert mens du deltar i beta og konsollen fungerer heller ikke i den modusen nå. Har spilt kanskje 10 timer og jeg liker det veldig godt, de har lagt til mye mer enn hva jeg trodde de skulle, og det er utrolig gøy så langt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg håper neste dlc blir litt mer matnyttig. Har ikke giddet å prøve robot dlc'en, og denne ser heller ikke så altfor interessant ut for mitt vedkommende... 

Lenke til kommentar

Ja ikke like mange oppdrag som i Dragonborn etc, men største i areal ja. Føler Fallout 4 har hatt ett større fokus på utforsking enn andre ting, litt synd, men samtidig ikke. Har spilt en del med Survival beta nå og da er jo Frast travel skrudd av. Har fått en stor respekt for verden de har bygd, syns den er spennende og liker å bare tasse rundt i den. 

Lenke til kommentar

Wastland workshop ser helt uinteressant ut for meg. På mange måter er Fallout 3 og 4 ganske bra. Men man får litt inntrykk at Bethesta (eller hvordan man nå skriver det) aldri helt har "forstått" fallout. Min ultimate drøm hadde vært Fallout 1 og 2 remake i F4 motoren.

Jeg er helt enig i at denne dlc'en ikke virket spesielt "Fallout", men heller masse generelle dlc'elementer BGS har gjort før, rasket sammen og puttet i Fallout universet. Igjen må jeg trekke frem min argumentasjon om at dette ligner på utviklernes "åpne dag" i Skyrim hvor alt mulig rart dukket opp. Forskjellen på den gang og nå er det den gang stoppet på redaktør-bordet, mens slike ting i Fallout 4 når hele veien til release.

 

Det sagt, hadde det vært interessant å lese hvordan en Fallout 1/2 remake i Fallout 4 engine ville skilt seg fra Fallout 4 slik vi kjenner det....

Jeg har nesten ikke spilt Fallout 1. Dette fordi jeg mener at cRPG "skal" være middelaldersetting/low-fantasy eller til nød fantasy.

Fallout 4 åpnet for min del opp for muligheten av at også andre settinger kan gi en god spillopplevelse.

De friendly robotene og humoren i Fallout universet kunne jeg godt vært for uten, men humoren var det ikke akkurat noe mindre av under Interplay...(?)

Så hva er det Interplay skjønte som ikke BGS skjønner?

 

Offtopic: Noen som merker at automatisk linjeskift ikke fungerer i diskusjon.no-editor? (bug eller ny praksis?)

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Neste ut er Far Harbor som er en ekspansjon. Helt ny sone, største Bethesda har lagd. Så det blir spennende. Jeg syns at Automatron var ganske bra egentlig, artig med Roboter og historien var artig nok selv om den ikke varte mer enn noen timer.

Ja blir spennende å se hva de har gjort her. Jeg liker at dette ligner en expansion.

Lenke til kommentar

 

Hva pris ligger disse på ? og er det sånn at de må kjøpes igjennom steam ?

 

Tenker du på DLC? Prisen virker litt urimelig hvis man ikke eier Season pass, og det har vel gått opp en de i pris også. Skal man spille Fallout 4 på PC så må alt gå igjennom Steam ja.

Kjøpte aldri season passet

 

Får heller vente litt til prisene går ned. Kanskje eg samtidig kan få en bedre gjennomspilling med tanke på patcher

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...