Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mye dårlig å se på byen i kveld.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan faktisk si meg litt enig i det han sier. Jeg får ofte avsmak for byen en lørdag kveld. Mye dårlig oppførsel og høy promille, ikke eksisterende folkeskikk og denne klyngen av desperate menn og selvgode damer. Var tidligere imorges en slosskamp utenfor mitt vindu.

 

Synes derimot dette var gamle nyheter, bra damer finner man ikke på byen.

 

Hahaha, jeg ler fremdeles av krøllen. Altså, he made my night.

 

Jarraa, får ofte avsmak jeg også, ikke no tvil om det, er mye rare greier ute på byen, både utenfor utestedene (på gata) i Oslo, ligeså som inne på utestedene.

 

Men ikke alltid.

 

Men det er ikke poenget her :)

Krøllen ville jo få frem at han er guds gave til kvinnen, (ett kjønn jeg ikke helt klarer å finne ut av hvorfor han er så bitter til), og at ja, selvom mye av det han fant ute på byen var "billig" , og med forenklede ord: Søppel, så er jo han selv ett varp og fant ikke noen verdig han nok til å bli med han hjem som han kunne "slenge" i senga.

 

Hahaha! Dette er virkelig noe av det mest underholdene jeg har lest her inne på diskusjon.no

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg noe fan av krøllen, men det er faktisk ikke å stikke under en stol at det er mye i hans beskrivelse av bylivet. Jeg gidder ikke byen mer, er ute kanskje to ganger i året, som oftest med samme nedslående følelse av at utelivet har gått ut på dato...

Endret av Leo_
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kalkunkrøll har tidligere indikert at han "opererer" i Trondheimsområdet, eller er det noe jeg har misforstått? Jeg henger selv i Trondheim, og mener personlig at han er inne på noe. Uteliv i helgene er skittent, skittent, skittent på mange av utestedene. I motsetning til Kalkunkrøll mener jeg at det er mange alrighte damer (utseendemessig) å hvile øynene på, men adferden er i ferd med å skli ut. Jeg styrer med vilje unna steder som Gossip, Downtown, etc.

 

Å gå hardt ut mot utseendet til folk synes jeg er lumpent av Kalkunkrøll, men å ta et lite oppgjør med den sosiale dynamikken han opplever synes jeg er helt innafor.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Synes det er bra krølle er så hot jeg ;)

 

Tydelig en ettertraktet og gjev kar dette her altså! Ikke rart at ingen lever opp til hans nivå ;)

 

Jeg har sagt det før og sier det igjen, du virker bitter krøllis. Hva har skjedd? Om du trenger å prate og ikke vil kjennes igjen, så finnes anonymfunksjonen.

 

Synd det ikke ble noe pels på knaggen din da! Bedre lykke neste gang, kanskje du finner noen som setter pris på din litt småbitre form for humor og kanskje noen som vil endre ditt syn på ca alle kvinner i hele verden :)

 

Nei, må ta vare på deg selv krølle. Du er noe for deg selv ;)

 

Jeg kan jo ikke annet enn å smile :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...