Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kan jeg gjøre for å hindre at naboen kommer på besøk?


Anbefalte innlegg

Jeg bor i blokk og har en nabo som ofte kommer sjanglende innom på fredager og lørdager. Jeg kjenner han knapt så det er veldig merkelig å ha han på besøk :(

 

Når jeg sier at jeg er opptatt så skal han alltid vite hva jeg er opptatt med og da har jeg ofte et forklaringsproblem. Når jeg sier takk for besøket så er det ikke alltid han går, og jeg synes det er veldig vanskelig å si nei eller å sette ned foten :(

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, det glade blokk liv!

Glad jeg slipper slikt surr.

 

Si ifra, enkelt og greit. Om du ikke vill ha han der, si det som det er. Hans problem om han blir sur for det.

 

Bor du i skogen kan du også få mindre hyggelige besøk. Det er folk der ute, hvor mor og søster er én og samme ting. Også spiller de på banjo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lås døren og slå av lyset i gangen?

 

Nå vet jeg ikke om han er full når han kommer bort, eller om han kommer uansett. Prøv å ta en prat og si hva du mener. Si at dere ikke er med i "Friends" ;). Skjønner at det ikke er lett, men du må nok si fra til ham. Si at du ønsker å være alene, gjøre egne ting og slappe av hjemme.

 

Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Neste gang han kommer åpner du døra iført nettingstrømper, truse og en lekker magetopp. Inviter han inn på en gøy drink og klask han på stumpen i det han entrer døra. Kall han "tullemannen" så ofte som mulig.

Om muligheten byr seg kan du tafse han litt på låret.

 

Ved mindre naboen din har skjulte, homofile tendenser vil dette garantert holde han unna leiligheten din i all fremtid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Neste gang han kommer åpner du døra iført nettingstrømper, truse og en lekker magetopp. Inviter han inn på en gøy drink og klask han på stumpen i det han entrer døra. Kall han "tullemannen" så ofte som mulig.

Om muligheten byr seg kan du tafse han litt på låret.

 

Ved mindre naboen din har skjulte, homofile tendenser vil dette garantert holde han unna leiligheten din i all fremtid.

Kan gå på en kraftig smell der ja

Lenke til kommentar

Neste gang han kommer åpner du døra iført nettingstrømper, truse og en lekker magetopp. Inviter han inn på en gøy drink og klask han på stumpen i det han entrer døra. Kall han "tullemannen" så ofte som mulig.

Om muligheten byr seg kan du tafse han litt på låret.

 

Ved mindre naboen din har skjulte, homofile tendenser vil dette garantert holde han unna leiligheten din i all fremtid.

Meg i nettingstrømper er ikke noe vakkert syn :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...