Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Så du vil i militæret for å myrde folk?"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde svart "nei, for å skambanke og voldta små oppstanasige fitter...!"

 

Jeg var forresten lastebilmekaniker da jeg var inne. Var et ok år med litt personlig utvikling og en god posjon bullshit... :)

 

Morsomt at du sa det. Det hele startet med noe ala. at hun mente at jeg vil i militæret for å "fuck some bitches, og sniffe kokain". O.O

 

Anonymous poster hash: d0107...6b6

Lenke til kommentar

 

 

Morsomt at du sa det. Det hele startet med noe ala. at hun mente at jeg vil i militæret for å "fuck some bitches, og sniffe kokain". O.O

 

Anonymous poster hash: d0107...6b6

 

 

Høres ut som a) hun ville starte en krangel, muligens for å se hvordan du reagerte, b) hodeløst fulgte sine egne følelser og (mis)oppfatninger eller, c) en kombinasjon av a) og b).

 

I alle tilfelle er det ca umulig å få til noen form for vettug diskusjon, så det mest fornuftige hadde antagelig vært å ignorere hele mennesket og finne noen andre å snakke med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor blir utsagnet så kontant avvist? Sjansene er store for at hvis TS havner i strid, er det ikke for å forsvare Norge fra angrep, men fordi "vi" av en eller annen grunn løper rundt med våpen rundt folk som ikke ønsker det.

Det er kun vervede soldater, som kan sendes ut av landet i dagens Norge. Så hvis TS ikke verver seg, blir han ikke sendt ut av landet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er fullstendig klar over det. Det jeg mente var at hvis TS dreper noen under sin millitærtjeneste vil jeg anta at sjansene er større for at han har meldt seg frivillig til å sloss i et annet land enn at han forsvarer Norge mot nazister Mk. II. Jeg mener også at det ikke er uproblematisk, etisk sett.

Lenke til kommentar

"Så du vil i militæret for å myrde folk?"

er dette en kommentar til hvorfor du ville i militæret?

 

anyways, soleklart at en er i militæret for å hindre at russerne ikke bare kan rulle over grensen og ta all oljen osv, og vi er ikke i krig nå (bortsett fra afghanistan, men det er bare spesialstyrker?) så er ingen å drepe uansett. utrolig dum komentar.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...