Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Fulham; 09/11-13 kl: 16.00


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har stortroen på Henderson hele tiden :) . Føler han alltids har vist gode takter i det at han både er god teknisk og jobber som faen. Men, han er langt fra klok nok i hodet føler jeg. Og føler også han kanskje kunne trengt litt mer selvtillit og ro til å prøve seg på killer baller og skudd.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Mignolet; Glenny, Agger, Skrtel, Enrique; Lucas, Gerrard; Coutinho, moses; Suarez, Sturridge.

 

Forventer målfest i dag etter forrige helgs oppvisning. Hendo har ikke tempoet til å henge med om vi skal kjøre over Fulham i 90min. Gerrard kunne kanskje fått noe hvile her som Jefe er inne på. Han var helt ute av det mot Arsenal. Men Lucas&Allen ilag høres forferdelig ut.

 

6-0.

Lenke til kommentar

Mignolet; Glenny, Agger, Skrtel, Enrique; Lucas, Gerrard; Coutinho, moses; Suarez, Sturridge.

 

Forventer målfest i dag etter forrige helgs oppvisning. Hendo har ikke tempoet til å henge med om vi skal kjøre over Fulham i 90min. Gerrard kunne kanskje fått noe hvile her som Jefe er inne på. Han var helt ute av det mot Arsenal. Men Lucas&Allen ilag høres forferdelig ut.

 

6-0.

Hva med Henderson inn for Lucas? Spilte bra sammen med Gerrard nå når Lucas var ute med suspensjon.

 

Sånn optimalt sett burde vi fått inn både en defensiv og en offensiv midtbanespiller som er god. Om vi fortsetter med tre på midten har vi da defensive midtbanespillere: Lucas og ny. Sentrale: Gerrard, Henderson og Allan. Og offensive: Coutinho og ny.

 

Men mener vi trenger forsterkninger både på høyre vingback og spiss før dette.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Evt en ren 442 med ; Sterling, Coutinho, Allen, Moses..

 

Meh, så lenge alle gir 100% så skal det være 3p nesten uansett hva vi stiller med.

4 - 4 -2 er kjedelig :p . Hahaha. Neida, med Suarez, Sturridge og Coutinho fra start blir det nok show uansett hvilken formasjon vi stiller.

 

Selv elsker jeg at Brendan spiller med tre bak :D . Har alltids likt det veldig godt. Da det er veldig klart hvem som er den sikrende stopperen (den midterste), som igjen gir mer frihet til de to andre stopperne.

Lenke til kommentar

Gleder meg stort til denne kampen. Interessen for PL i år, har vært større en noen gang fra min side, noe som antakeligvis skyldes lagets prestasjoner. Jeg tror de fleste har tatt det for gitt hvor godt vi faktisk har spilt, da særlig mtp. Suarez sin supensjon i starten av sesongen + skader på sentrale spillere som Enrique, Johnson og Agger. Med storseier i dag kan vi gå inn i et Merseyside derby med høy selvtillit og oppnå de resultatene vi ønsker, før vi går inn i en heidundranes vanskelig juleperiode.

Endret av Hugol
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...